Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Tror dere virkelig på alle disse uttalelsene?

 

Jeg mener, se på alle disse idiotiske uttalelsene fra alle mulige spillere. Oddsen for at det er bullshit er meget meget høy.

Tja, fotballspillere er vel som folk flest. Ta 11 tilfeldige personer, gi de et kraftig selvbilde og fri tilgang til massemedia, vil tippe at "brainfart"-frekvensen blir ganske høy. Og det er bare for ett lag :)

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror dere virkelig på alle disse uttalelsene?

 

Jeg mener, se på alle disse idiotiske uttalelsene fra alle mulige spillere. Oddsen for at det er bullshit er meget meget høy.

Takk gud for at det finnes noen folk som ikke tror på alle disse ryktene. Ronaldo har oppført seg dårlig at han ikke har bekreftet eller avkreftet disse ryktene, men kanskje han ikke gidder siden han også er lei? Han sa flere ganger etter Cl at han ble, og kanskje han mener at det er nok?

Men det å ønske han bort når man ikke vet om hva som er sant eller ikke er skamfullt.

Lenke til kommentar
HVIS denne overgangen blir gjennomført, noe jeg STERKT håper på, kan man iallefall ta ifra manu 30-40 mål neste sesong.

haha, gratulerer med et tåpelig innlegg.

 

Det var mer ment som en spøk, du skjønte det muligens. Litt gøy må man jo ha det... :shrug:

Endret av Adidas99
Lenke til kommentar
HVIS denne overgangen blir gjennomført, noe jeg STERKT håper på, kan man iallefall ta ifra manu 30-40 mål neste sesong.

haha, gratulerer med et tåpelig innlegg.

 

Det var mer ment som en spøk, du skjønte det muligens. Litt gøy må man jo ha det... :shrug:

Jaaha. Ro ro ro din båt.. :D hihi

Lenke til kommentar

Er vell ingen som vet hva han mener. Han sa etter CL at han ville bli osv.

 

Og nå i det nyeste intervjuet jeg såg, var han enig i blatter, og sa at "Dere vet hva jeg vil, jeg vet ikke hvor jeg spiller neste sesong"

 

Slik som jeg tyder dette, vil han spille i Real. Hadde han ville spillet i United, hadde han vel signert ny kontrekt? Eller?

 

Jeg er veldig usikker på hva som skjer. Tror Ronaldo blir og spiller en dritt sesong, tviler på at fansen liker han, og Sir Alex er vell ikke helt happy på han eller?

Lenke til kommentar

Ronaldos tid i United er ferdig. Vel, han kan spille her i noen sesonger til, men alt han har gjort for klubben er glemt. Han er kun et parentes i historiebøkene og kommer til å bli husket for sin ulojalitet, ikke som verdens beste spiller.

 

For hvert mål han scorer neste sesong vil jeg juble for klubben, ikke for Ronaldo. For å si det sånn; hadde det vært opp til meg hadde han vært benket de 4 neste årene. Om han så ville bedt om unnskyldning og bedt om ny kontrakt ville jeg latt ham signere for enda 3 nye år og benket han i disse årene også.

Lenke til kommentar
Er vell ingen som vet hva han mener. Han sa etter CL at han ville bli osv.

 

Og nå i det nyeste intervjuet jeg såg, var han enig i blatter, og sa at "Dere vet hva jeg vil, jeg vet ikke hvor jeg spiller neste sesong"

Det intervjuet kan også tolkes feil, han kanskje mente noe helt annet?

Hva vet folk om hva han og Fergie har pratet om?

Lenke til kommentar

Det kan ikke tolkes feil, men et intervju i gledesrus etter en finaleseier hvor han risikerte å bli den store syndebukken ville jeg ikke lagt mye vekt på nå.

 

Det hadde vel ikke vært så vanskelig å si "I'm gonna stay" også etter finalen? Men det tjener vel ikke han økonomisk.

Lenke til kommentar
Er vell ingen som vet hva han mener. Han sa etter CL at han ville bli osv.

 

Og nå i det nyeste intervjuet jeg såg, var han enig i blatter, og sa at "Dere vet hva jeg vil, jeg vet ikke hvor jeg spiller neste sesong"

Det intervjuet kan også tolkes feil, han kanskje mente noe helt annet?

Hva vet folk om hva han og Fergie har pratet om?

Mente noe annet? Hva da?

 

Litt morsomt at du/dere avfeier alt som en liten konspirasjonsteori. Men du har et poeng med det siste, hadde Ronaldo vært så illojal som media skal ha det til ville nok Sir Alex kastet han ut for lengst.

Lenke til kommentar

Han mener vel at klubben burde vel ikke tvinge spilleren til å bli hvis han har så lyst til å dra, men samtidig også må man holde seg til kontrakten.

Sir Alex har jo en veldig kort lunte, så det er jo rart at Ron er i United enda. Jeg tror nok dem har pratet sammen, ellers hadde vel Ronaldos karriere i United vært en historie. Man så jo hva som skjedde med Beckham, Keane, Ruud, Stam eks. Dem ble jo blåst ut på sekundet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...