Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er betatt av en fyr som er 3 år yngre enn meg...


Gjest Guest_linn_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke nødvendigvis det blir rart. Men det kommer jo litt på alderen til de involverte.

Om venninnen din kan hjelpe, er selvsagt et helt åpent spørsmål. Om hun selv er villig til å hjelpe deg med det og hvor god kontakt hun har med gutten, blir bare merkelig hvis de ikke kjenner hverandre særlig godt. Men husk at folk vanligvis liker det bedre dersom man tar kontakt selv, enn å bruke mellompersoner.

 

Jeg har selv vært i et forhold hvor det var 3-års aldersforskjell, og det fungerte godt. Årsaken til at det ble slutt var noe annet enn aldersforskjellen, men det er lov til å prøve. Det fungerer forskjellig for forskjellige personer.

 

Men jente. PRØV hvertfall!:) Det er lov å prøve hvis man har lyst.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_linn_*

Venninen min er god venn med ham og resten av klassen. der er egentlig litt slik at alle går med alle der. og ja, raijin, jeg er litt smekker, men det er jo individuelt det også, så om det spiller noen rolle vet man jo ikke. jeg er 22.

Lenke til kommentar

Er han typen som jentene synes er soet, eller er han typen som jentene maa utbryte: Omg! Han er SAA kjekk!

 

Alle menn vil ha en attraktiv partner. Klart, du trenger ikke aa se ut som en Jessica Alba.

Humor, dybde og intelligens er gode bonuser jeg personlig verdsetter. Men det viktigste:

Du maa vaere en utfordring.

 

Vi mennesker er slik at ting som bare detter ned i fanget paa oss verdsetter vi ikke. Hvis vi maa jobbe for det, derimot, setter vi mye pris paa det.

 

Det blir som naar du gaar paa by'n og en forsiktig, litt nervoes kar kommer bort til deg etter aa ha tenkt lenge paa hvordan han ikke skal dumme seg ut. Han kommer bort til deg, roedmer, ser ned i gulvet og spoer deg om han kan kjoepe en drink og faa lov til aa vaere i ditt selskap fordi du er saa utrolig yndig og vakker. Han tvinner tommeltotter mens han spent venter paa at du som alle foer deg skal avvise ham.

Lenke til kommentar
alder behøver nødvendigvis ikke bety noe.

men med tanke på at han er 19 og du 22 vil jeg tippe dere er på forskjellige stadier i livene deres.

 

men mindre du er ung av deg til sinns eller han er gammel av seg, og dere greier å "jevne det ut"

 

Jo eldre man blir, jo mer vel disse stadiene jevne seg ut, og jeg tror ikke 22 og 19 år er så ille.

 

alder behøver nødvendigvis ikke bety noe.

men med tanke på at han er 19 og du 22 vil jeg tippe dere er på forskjellige stadier i livene deres.

 

men mindre du er ung av deg til sinns eller han er gammel av seg, og dere greier å "jevne det ut"

 

Jo eldre man blir, jo mer vel disse stadiene jevne seg ut, og jeg tror ikke 22 og 19 år er så ille.

Lenke til kommentar

Jeg var sammen med en gutt som var 3 år yngre i 14 måneder :) Vel, jeg var vel strengt tatt den jenta Arinomi var sammen med.

 

Jeg var 18, nesten 19, han ble akkurat 16. Ingen problemer med alderen. Kommer an på hvordan interesser man har, og hvor man "er" i livet. Han var voksen for alderen, jeg var vel egentlig ung for alderen. Så teknisk sett var vi akkurat like gamle. Foreldrene våre reagerte litt, men det hadde ingen betydning for oss. Det gjelder bare å tørre å satse.

 

Likevel hadde nok alderen "noe" å si for hvorfor vi slo opp. Siden jeg var eldre, flyttet jeg bort for å gå på høgskole, mens han hadde videregående å fullføre. Men vi visste at vi ikke ville vare for evig når vi ble sammen. Ville ikke byttet bort året vi hadde sammen, uansett! Så jeg sier, go for it!

Endret av Teovina
Lenke til kommentar

Når du forteller hvor gammel du er, i forhold til han. Så har det ingenting å si, det er bare å sjangse på det og satse på det som går bra. Det er bare å begynne å småsnakke litt, sende litt sms, snakke litt på mail eller msn. Er veldig koselig å være forelsket, er en utrolig følese.

 

Jeg har en kompis som har en tre år gamlere jentekjæreste, og de trives veldig godt ilag. De har vært sammen i rundt to og et halvt år, og de sier at er man glad i noen har ikke alderen noe å si.

 

Håper du får det til og du må holde tråden oppdatert om hvordan det går !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...