Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva vil du opp i muntlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egne erfaringer tilsier også at det går an.

 

Jeej, da er fortsatt håp... Men det er jo et faktum at det er svært fordelaktig for en person å bli trukket i samme fag, muntlig og skriftlig. Da får en i teorien faktisk dobbelt så lang forberedelsestid som de andre... Derfor sier lærerne på min skole, at "dobbelt opp" med trekkfag sjelden skjer. Men, uansett er det noe mistenkelig med hele opptrekkingsprosessen, virker ikke som om det er mer utvelging enn uttrekning, synes nå jeg...

Lenke til kommentar
Jeg håper absolutt ikke på norsk eller religion. Der har jeg gulla meg til en sekser i standpunkt, og det orker jeg ikke rote til.

 

Krysser alle fingre og tær for Nyere historie eller 3MX. :)

 

Samme her. Derfor vil jeg egentlig ikke opp i noe... :ermm: Heldigvis ser det ut til at jeg slipper å rote til noen av karakterene. Streiken blir vel neppe avblåst med det første. :D

Lenke til kommentar

Åh, jeg trodde engelsk også var avsluttende fellesfag i 1.klasse, selv om man velger å fortsette med engelsk senere. Er ting blitt så forandret etter at Kunnskapsløftet overtok for Reform' 94? Eller går du ikke på allmennfaglig/studiespesialiserende linje?

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar
Åh, jeg trodde engelsk også var avsluttende fellesfag i 1.klasse, selv om man velger å fortsette med engelsk senere. Er ting blitt så forandret etter at Kunnskapsløftet overtok for Reform' 94? Eller går du ikke på allmennfaglig/studiespesialiserende linje?

Går VG1, men pga vekselvis skole og praksis er engelsken delt opp over to år :hmm:

 

Neste år blir det dog musikklinje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...