Gå til innhold

Vurderer kjøp av Xbox360


Anbefalte innlegg

:roll: Dette kommer fra en langtids værende sony "fanboy".

 

Ja, jeg tenker på og kjøpe 360 pga Alan wake og Fable 2

Men jeg leter etter flere grunner til og kjøpe 360,er det noen bra spill, Evnt. Exclusives som kommer ut i nærmeste framtid?

 

Spillsjangerer jeg liker.

-RPG

-Sandbox av mangen slags

-FPS(ikke halo)

-Adventure

-Plattform (til tider)

Endret av Tashii^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:roll: Dette kommer fra en langtids værende sony "fanboy".

 

Ja, jeg tenker på og kjøpe 360 pga Alan wake og Fable 2

Men jeg leter etter flere grunner til og kjøpe 360,er det noen bra spill, Evnt. Exclusives som kommer ut i nærmeste framtid?

 

Spillsjangerer jeg liker.

-RPG

-Sandbox av mangen slags

-FPS(ikke halo)

-Adventure

-Plattform (til tider)

 

 

jeg har xbox 360 fordi jeg har prøvd alle consolene og synes xbox 360 er best av dem på mange måtter .

 

de har også vunnet tester blandt annet: best internet(drid at du må betalle for det men etter du har betalt angrer du ikke =D) batteriene holder lengst, best grafikk .

 

ja jeg synes du bør kjøpe xbox 360

Lenke til kommentar
:roll: Dette kommer fra en langtids værende sony "fanboy".

 

Ja, jeg tenker på og kjøpe 360 pga Alan wake og Fable 2

Men jeg leter etter flere grunner til og kjøpe 360,er det noen bra spill, Evnt. Exclusives som kommer ut i nærmeste framtid?

 

Spillsjangerer jeg liker.

-RPG

-Sandbox av mangen slags

-FPS(ikke halo)

-Adventure

-Plattform (til tider)

 

 

jeg har xbox 360 fordi jeg har prøvd alle consolene og synes xbox 360 er best av dem på mange måtter .

 

de har også vunnet tester blandt annet: best internet(drid at du må betalle for det men etter du har betalt angrer du ikke =D) batteriene holder lengst, best grafikk .

 

ja jeg synes du bør kjøpe xbox 360

 

 

Okay, vet du hva. Jeg driter i tester, jeg bryr meg om spilla, ikke hva testerene mener.

 

Les førsteposten min om igjen du.

Lenke til kommentar

-RPG

Blue Dragon og Lost Odessy er Xbox360 ekslusive. Eternal Sonata kommer vel til PS3 og Mass Effect kommer til PC snart, men de er nok billigere på Xbox360. Har sett Eternal Sonata for rundt 200kr og Mass Effect koster vel 250kr på Elkjøp nå (fikk reklame i dag).

 

-Sandbox av mangen slags

Crackdown er Xbox360 ekslusivt. SAmme er Saints Row og du kan jo prøve Just Cause om du ikke får nok av sandbox spill

 

-FPS(ikke halo)

Det er mange FPS spill til Xbox360. Hvis du ikke har spillt Bioshock (kommer vel til PS3), OrangeBox (PS3 og PC) og Call of Duty 4 så er de å anbefale

 

 

-Plattform/Adventure

Lego spillene er ganske greie, men multiplattform. Cloning Clyde på Xbox Live Arcade er bra. Kameo er heller ikke så ille.

 

Det aller beste er at mange spill kan kjøpes for 200kr på forskjellige nettbutikker. Bruk prisguide.no og sider som Play-asia.com, play.com og videogamesplus.ca. Husk at Xbox360 ikke er sonefri.

Lenke til kommentar
:roll: Dette kommer fra en langtids værende sony "fanboy".

 

Ja, jeg tenker på og kjøpe 360 pga Alan wake og Fable 2

Men jeg leter etter flere grunner til og kjøpe 360,er det noen bra spill, Evnt. Exclusives som kommer ut i nærmeste framtid?

 

Spillsjangerer jeg liker.

-RPG

-Sandbox av mangen slags

-FPS(ikke halo)

-Adventure

-Plattform (til tider)

 

 

jeg har xbox 360 fordi jeg har prøvd alle consolene og synes xbox 360 er best av dem på mange måtter .

 

de har også vunnet tester blandt annet: best internet(drid at du må betalle for det men etter du har betalt angrer du ikke =D) batteriene holder lengst, best grafikk .

 

ja jeg synes du bør kjøpe xbox 360

 

 

Okay, vet du hva. Jeg driter i tester, jeg bryr meg om spilla, ikke hva testerene mener.

 

Les førsteposten min om igjen du.

 

:hmm: står ikke noe om at du dritter i tester.

samma det, xbox er et bra valg, du har jo de spilla du nevner og viva piñata 2 :p og mange fler men kommer ikke på noen andre akurat nå . JO age of conan skal også komme xbox 360

mafia 2 vett jeg ikke om kommer til ps3 men det kommer ivertfall.

Lenke til kommentar
:roll: Dette kommer fra en langtids værende sony "fanboy".

 

Ja, jeg tenker på og kjøpe 360 pga Alan wake og Fable 2

Begge desse spilla er aleine nok til innkjøp. Sjølv ventar eg og på To Human. I tillegg har ein jo gears 1/2 (desse kjenner du nok til...)

 

Er ein liten sony gutt sjølv, men angrer ikkje på kjøpet. Sjølv gjekk eg til innkjøp av boksen for Bioshock og Blue Dragon. Bioshock er vel på pc og no. Lost Odyssey er vel eit spel som mange likar, sjølv synst eg det vart litt kjedeleg i lengden. Bra story, men når ikkje opp til FF.

 

Sikkert mange andre spel som er verdt å nevne, men det får andre ta seg av :) Må jobbe litt og...

 

Uansett, eit kjøp du rimeleg sikkert ikkje vil angre på.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke vil ha Halo er det dessverre lite X360 har å tilby som ikke er på andre plattformer også. Er vel Crackdown som er den beste eksklusiven for øyeblikket da.

Det er litt avhengig av om man regner med PC når det er snakk om andre plattformer. For de som ikke har spill PC vil Xbox360 by på endel spill som ikke er tilgjengelig på PS3 og Wii.

 

Eneste som plager meg er at det er vanskelig og finne xbox360 til under 2000 kr. Har ikke lyst på arcade versjonen.

 

Da burde du se etter en nettbutikk som selger Premium konsoller uten HDMi. Elkjøp har tidligere solgt disse for rundt 1800kr. Siba har en pakke til 1995kr m/Viva Pinata og Forza 2. Den kommer med komponent kabler så du får HD grafikk uten å kjøpe nye kabler, men den mangler som sagt HDMi utgang. Og du må nok regne med å sende den inn til Tyskland etterhvert, men det koster jo ikke deg noe.

www.siba.no

Lenke til kommentar
-RPG

-Sandbox av mangen slags

Crackdown er Xbox360 ekslusivt. SAmme er Saints Row og du kan jo prøve Just Cause om du ikke får nok av sandbox spill

har runna alle tre og anbefaler alle temmelig sterkt, og ingen av de finnes vell til ps3.

Lenke til kommentar

Av rpg kan man velge i Eternal Sonata, Blue Dragon, Lost Odyssey, Mass Effect, Enchanted Arms. jrpg som kommer i år: Ett nytt Tales spill fra Namco og Infintive Udiscovery fra Square-Enix/Triace.

 

Plattform spill er det ikke så mye av ennå, noe finnes dog, Crash Of titans og sikkert noen flere også, men kommer en knalltittel når Banjo kommer.

 

Fps er kanskje den sjangren som er domminerende på 360 har kommet en god del og kommer også en god del utover 2008/2009 også.

 

Sankasse spill her to Saints Row og Crackdown som er eksklusive samt att du har GTA IV som får 2 eksklusive pakker som MS har betalt en vannvittig sum for.

 

I tillegg har man mange gode biter på XboxLiveArcade, finner en del gull der. Eneste aberet med 360 kontra PS3 er att det koster 499 i året og spille live

Lenke til kommentar
:roll: Dette kommer fra en langtids værende sony "fanboy".

 

Ja, jeg tenker på og kjøpe 360 pga Alan wake og Fable 2

Men jeg leter etter flere grunner til og kjøpe 360,er det noen bra spill, Evnt. Exclusives som kommer ut i nærmeste framtid?

 

Spillsjangerer jeg liker.

-RPG

-Sandbox av mangen slags

-FPS(ikke halo)

-Adventure

-Plattform (til tider)

 

Som eier av Wii og PS3 vurderer jeg selv å kjøpe en 360.

De spillene jeg i første omgang kommer til å kjøpe er:

- Bioshock (vet det trolig kommer til PS3 til høsten, men kan være dårlig portet, også koster det 199 hos mpx.no)

- Gears of War

- Mass Effect

- Fable 2

- Alan Wake

 

 

I tillegg får jeg muligheten til å velge den beste utgaven av multiplattform-utgivelser.

 

De to tingene som har skremt meg fra å kjøpe tidligere er støy, RROD og betaltjeneste for full nettspilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...