Gå til innhold

Inglourious Basterds - Nå kommer den!

:---{D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva slags film er det dette skal bli? Tittelen får meg til å tenke på Reservoir Dogs, ein film av same kvalitet hadde vore enormt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Det er en krigsfilm. Selvsagt med en litt utradisjonell vri. Historien minner nok en del om The Dirty Dozen.

Skrevet

Om plottet:

"A band of US soldiers facing death by firing squad for their misdeeds are given a chance to save themselves - by heading into the perilous no-man's lands of Nazi-occupied France on a suicide mission for the Allies"

Så ja, litt likt Dirty Dozen sånn sett kan man vel si.

Skrevet

Brad Pitt takla de fleste ganske godt. Neste blir kanskje verre. Tarantino.info melder nemlig at Mike Myers er med på lasten. :) Hva syns folk?

Skrevet

Er unektelig meget skeptisk til å se Mike Myers i en sånn type film, men jeg stoler på QT, og gleder meg stadig like voldsomt til å se Inglorious Bastards :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Stilig. Ser at Ennio kun har lagd musikk til obskure italienske filmer de siste årene, så på tide fyren tok seg litt ordentlig arbeid! Som det står i artikkelen blir da dette den første Tarantino-filmen med originalmusikk.

Skrevet

Snakka med redaktøren til Firstshowing på Twitter, og har lagt det her nå.

The news has since disappeared from the Tarantino Archives because it wasn't 100% confirmed, which makes some sense because Tarantino and Morricone have had an interesting working relationship over the years
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...