Gå til innhold

Den uslettelige filen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flytt den til root på partisjonen, og rename den til et kortere navn.

får ikke flyttet eller renamet pga feilmelding: Cannot delete "filnavn": it is being used by another person or program.

Har rebootet mange ganger, første jeg gjør når jeg går inn i windows er å prøve å slette. Uten hell :(. Dos fungerer ikke, jeg har XP (DOS kan ikke lese NTFS partisjoner)

Kan prøves: Flytt den til root på partisjonen, og rename den til et kortere navn. Og så prøve å slette den i Nero.

får ikke flyttet eller renamet: Windows sier den er i bruk

Kanskej dette hjelper:

1. Open up regedit

2. Goto HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler

3. Delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}"

Vet ikke om du må reboote etterpå.

sedsberg: hvordan hjelper det? skjønte ikke bæret (av hvordan det kan hjelpe altså, skjønte fremgangsmåten)

Windows XP prøver automatisk å finne ut masse info om (AVI) filer. Hvis AVI fila da er uferdig eller korrupt så "låser" dette seg, og man får melding om at fila er i bruk (siden XP fortsatt prøver å finne ut ting&tang om den).

Dette var et tips. Vet ikke om det er det som er problemet.

Enda et par tips som dukka opp i dag:

How to Remove Files with Reserved Names in Windows

http://support.microsoft.com/default.aspx?...B;en-us;q120716

use a freeware called MoveOnBoot from Gibinsoft. You can still get a working free edition on their site: http://www.gibinsoft.net/gipoutils/fileutil/index.htm

Scroll down to the "Old version" section and download the file. After installing, simply right click the locked file, than click "delete on next boot", you get a confirmation GUI - now just reboot. There is also an option through the program's main GUI to rename or copy a file.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...