Gå til innhold

Age of conan på 7900gt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så...jeg vant akkurat en aukjson på Qxl.no, et Club3d geforce 7900 gt 256 mb til bare 300kr :new_woot:

jeg lurer på hva jeg kan forvente av det på age of conan?

Sitter å håper på å kunne spille på medium men jeg veit ikke...

edit: ooops, glemte de andre spesifikasjonene.

3 gb RAM

AMD athlon 64 X2 Dual-core 3.0 ghz

Og jeg kjører 1440x900 oppløsning.

Endret av Bullseye1337
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faaaen!

skal nå klare å spille det på low i hvertfall...Hvis man skrur av skygger, og vann kvaliteten skal det bli betydlig mye bedre... får bare håpe...

Skrevet

Jeg har 7900gt, 2gb RAM, amd athlon x2 4200+ 2,4ghz, og har nå fått tilbake probleme osm jeg hadde når jeg bygget PCene. Helt uforventede restarts(bluescreens), og at spillet bare stopper(Har oppstått en feil balblaba) - Jeg kjører det meste på low, så irriterer meg grenseløst når PCen plutslig restarter seg selv, og jeg må da vente i et år på å spille igjen. Skal nå muligens få meg 4(3,2)gb ram, og kjøre SLI 7900gt slik at jeg får 524mb videominne. Da satser jeg på at alt skal gå mye bedre, men vet aldri. PCen min har tendenser til å gjøre uante ting.

Skrevet

Nå får du jo et 8800GT-kort som kan kjøre AoC fint mellom medium og high til kun tusenlappen. Vil virkelig anbefale dette. Å spille med konstant lag og dårlig grafikk, ødelegger mye av spillopplevelsen for min del.

Skrevet

Den kjenner jeg igjen :!:

mitt gamle 8600 gts ble herpa etter et par uker. Artifacts over hele skjermen, så låser den seg. av og til blei det blåskjerm rett etter, men fiksa det. Men artifactsa kommer enda når jeg har spilt en stund. irriterende som faen...

i et forsøk på å spare no kroner kjøpte jeg meg en brukt 7900. håper jeg også for litt improved performance i spill. 7900 er vel bedre en 8600 gts? men den har ikke DX10 men det driter jeg i...

Skrevet

Okei en patch har forandret noe eller så har pcen min humør svingninger.

Altså jeg har en amd 4600+ x2 og for øyeblikket BARE 1GB RAM etetrsom den andre er på reprasjon og jeg har 7900gt.

Og da til poenget, igår etter patchet ferdig testa jeg AoC på MEDIUM og da hadde jeg MER FPS enn på LOW og ingen lagg etc

Kjønner meg ikke på dette

Skrevet

Min "secondary" pc har:

2800+ AMD athlon

1 gig ram

6800

Ruller rundt på litt over low med 40-50 stabil fps i aoc lol..

Er morsomt å se folk med 10x systemet som min "secondary" pc har og har problemer med lagg med alt på low hahah.

:D <3

Skrevet (endret)

Jeg bruker mitt gamle 7900 GT akkurat nå, og jeg kan kjøre det på medium helt greit. FPSen faller ned til 20 av og til. Men ligger rundt 30 som oftest tror jeg.

Endret av LunarPoet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...