Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har du et "klemmeforhold" til dine foreldre ?


Anbefalte innlegg

Siden foreldrene mine har bodd på hver sin side av landet hele mitt liv, så gir jeg alltid faren min en klem hver gang jeg kommer til han, og hver gang jeg drar fra han. Mamma derimot gir jeg kun en klem på hennes bursdag, og hun klemmer vel meg på min bursdag :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Klemmer ikke foreldrene min ofte, nei. Bare hvis det skjer noe spesielt. Enten bursdag, julaften, nyttårsaften, noen skal på ferie, and so on. Er bare blitt slik. Men det betyr selvsagt ikke at jeg ikke er glade i de. :)

Lenke til kommentar

Hos oss klemmer vi konstant foreldrene... Da vi hilser god morgen, når vi går om morgenen, når vi kommer hjem igjen osv. Av og til kan det kanskje bli litt mye spørr du meg men det kommer liksom automatisk likevel... Har derimot ikke noe klemmeforhold til søskenene mine, vi klemmer kun til jul, bursdager og i bagravelser liksom.. for meg blir det helt rart..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser ingenting flaut med å klemme foreldrene sine eller lignende. Jeg bare gjør det ikke. Klemmer er helt naturlig for meg å klemmer alle andre familiemedlemmer og personer jeg er glad i. Foreldrine mine blir det meget meget sjeldent, føles bare ubehagelig på en eller annen måte. Har egentlig ingen forklaring.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hater å klemme eller bli klemt av foreldrene mine. Faren min er marokansk så det ligger skikkelig i kulturen hans å klemme og kysse på kinne. jeg missliker det så jævelig at jeg viker fra han hver gang han prøver. Men likvell så tar han ikke hintet. Det er faktisk et ganske stort problem for meg.

 

Moren min klemmer jeg kanskje 2-3 ganger i året. Mest føleses-løse klemmen som finnes.

 

Og stefaren min har jeg faktisk aldri i mitt liv fått en klem av eller gitt, han har vært stefaren min siden jeg var 4år

Endret av Zeelot
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...