Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har du et "klemmeforhold" til dine foreldre ?


Anbefalte innlegg

Mamma får klem når hun sporadisk tar initiativet til det.

Min far kan jeg ikke huske å ha klemt. Vi har et greit forhold, jobber sammen daglig. Men det har aldri vært uttrykt følelser i forholdet.. Når han har vært på forretningsreise i flere uker, og kommer tilbake på kontoret er det vanlig "god morgen". Samme var det før, da jeg bodde hjemme og ikke jobbet med ham.

Kan ikke si det er noe savn heller, føler ikke noe behov for det. Savner dem heller ikke om jeg ikke har vært på besøk på en mnd. Jeg har nok et litt annerledes forhold til foreldre enn mange andre, men det er ikke dårlig på noe vis. Kan prate med dem om hva som helst osv, få hjelp der eller hjelpe dem, alt som andre har. Det er bare mindre ...følelsesfylt liksom.

 

Jeg har nok klemt både ex-svigerforeldre, kjærester, småflørter og venninner mer enn foreldre.

Sist jeg hadde kjæreste var jeg mye mer på besøk hos hennes foreldre, enn hos mine. Selv om de bodde 500m unna hverandre. Kan egentlig ikke forklare hvorfor, men det er ingenting galt. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg bodd hos mine foreldre på veldig mange år, men da jeg bodde hjemme, så ga jeg alltid nattaklem til både mor og far. Når jeg en sjelden gang ser dem nå, så gjør jeg det samme.

 

Jeg er en klemmeperson, liker å klemme folk jeg er glad i. Har vel noe med hvordan man har hatt det som barn og er oppdratt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...