Gå til innhold

Russland vant MGP!


Anbefalte innlegg

Spania :!: Var et orginalt innslag, men var utrolig teit :p

 

Spania og Bosnia var de teiteste bidragene, og jeg hadde vært flau vis vi hadde kommet bak dem

 

Har du ikke fått med deg at det er in å være teit for tida? :!:

Skulle vi vunnet skulle vi sendt Lene Alexandra, du så jo, de bak Russland var jo bare disse puppe damene/ sex bombene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg òg likte Tyrkia sitt bidrag, sjølv om det kunne vore nokre hakk betre. Eg likte òg Ukrania sitt bidrag (Shady Lady), synes den var fengjande. :p Synes Russland var dårleg, og eg klarte ikkje å slutte å irritere meg over den dårlege engelsk-uttalen han russaren hadde.

Lenke til kommentar
Eg òg likte Tyrkia sitt bidrag, sjølv om det kunne vore nokre hakk betre. Eg likte òg Ukrania sitt bidrag (Shady Lady), synes den var fengjande. :p Synes Russland var dårleg, og eg klarte ikkje å slutte å irritere meg over den dårlege engelsk-uttalen han russaren hadde.

så du ifjor Oo Ukraina det året kom på andre plass og hvorfor skjønner jeg ikke, det var forferdelig

Lenke til kommentar

Russland fortjente ikke i det hele tatt, dritt elendig etter min mening. Armenia syntes jeg hadde ett godt innslag tho. Det jeg ikke liker ved MGP er at stemmingen blir jo forferdelig dårlig i forhold til hvordan vi, vestlige land, syntes musikken er. Alle disse B-nasjonene har jo etter mitt skjønn grusom musikksmak! ^^

Lenke til kommentar

Ja, politikk og kultur har minst like mye å si som sangen. Naboland stemmer på hverandre. Russland får uproporsjonalt mange stemmer fra sine tidligere satelittstater. Så lenge sangen deres er sånn noenlunde bra så hagler det på med poeng. Jeg synes at det at Norge kom såpass høyt opp tyder på at vi hadde en svært god sang.

Lenke til kommentar
Ja, politikk og kultur har minst like mye å si som sangen. Naboland stemmer på hverandre. Russland får uproporsjonalt mange stemmer fra sine tidligere satelittstater. Så lenge sangen deres er sånn noenlunde bra så hagler det på med poeng. Jeg synes at det at Norge kom såpass høyt opp tyder på at vi hadde en svært god sang.

 

Ja, i motsetning til f. eks. Russland må vi ha en god sang for å komme høyt.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig litt sansen for den Albanske låta.

 

En annen ting, legg merke til hvor mange artister som nå bruker morsmålet. Syns det er synd at vi sender engelskspråklige bidrag gang på gang, noe å tenke på til neste år?

 

Krysser fingra for at Gåte gjenoppstår til ESC 2009. :cool:

Lenke til kommentar

Eller vi kan dra en Nocturne og synge minst mulig? :wee: Neida, men når jeg hører hun vesle Olta Boka fremføre sangen sin på albansk, jeg syns det funker bra jeg! Ingen anelse om hva hu synger om, men som du sier, så lenge melodien er god så går det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=XhKThKc4VIc

 

Så ville vi kanskje fått mer fokus på låtskriving og mindre fokus på kleine engelske tekster..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...