Licht Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 "avtaler" Wtf? som eks. Ikke drep meg da får du 1 gull eller noe?xD Tror sånt er ulovelig og man kan bli bannet for det, har ivertfal hvert sånn i andre spill. Siden når er tribute collection i strid med spillereglene? Regner med det ikke er det han snakker om, though. Sannsynligvis noe DT-spells som går ut på å f.eks. bytte din egen helse mot et eller annet som hjelper deg eller gruppen din.
lperik Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hvilken class er mest lik mage i wow? Har 2stk 70mage i wow og ser ingen grunn til å bytte type klasse når jeg elsker å bruke magi/mana/cc.
DNA Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hvilken class er mest lik mage i wow? Har 2stk 70mage i wow og ser ingen grunn til å bytte type klasse når jeg elsker å bruke magi/mana/cc. Det nermeste du kommer en mage er demonologist som er en casting nuker med en minion. Men fortsatt langt unna...
Wooteman Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 jeg har også tenkt mye på dette, et utorlig vannskjelig valg. selv har jeg tenkt på disse klassene - demonlogist - barabian - assasin - dark templer - og litt stromcaller, men har du mest main spelles i lighting magic da? selv så liker jeg å være meet class, og aldri hatt noe særing forhold til casters, de er digge å ha med i raids og slikt ( har spilt WoW) men har ikke likt å være det selv. men siden AoC er nytt så tenker jeg på caster. men de som har laget spilel har tenkt mest på meet classes, løpe og bare gjøre masse skade og se blod fra han du drepte:P. og i morra så kommer spille, men jeg er usikker selv , jeg skjønner deg godt:) Dark templer tror jeg ikke mange kommer til å velge, fordi det er en veldig ny type class som ikke folk er så vant til ( fra andre spill) den er som en ord paladin noe som er fett:D og det er jo en god classe og starte da har du caster & meet i en classe og ta kan du jo teste om du liker å bruke magi. og jeg håper alle for en fin helg med AoC:D:D:D
Digitalsitron Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) "avtaler" Wtf? som eks. Ikke drep meg da får du 1 gull eller noe?xD Tror sånt er ulovelig og man kan bli bannet for det, har ihvertfall hvert sånn i andre spill. I know! Men sjønte ikke hva han mente med den avtale greia Uff, du kan umulig være 18 år, så why bother? Hadde du lett litt i stedet for å skrive så mye bull hadde du kommet fram til at avtalene er en form for buff hvor du bare kan ha en aktiv om gangen. Disse er sett på som noe av det viktigste i DTens arsenal. Vi har f.eks: Covenant of War: if you get hit there is a chance that you will become a minor damage shield and a minor damage reflection shield. Endret 22. mai 2008 av Digitalsitron
Crazy_Man Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Nei, men du kan velge å gjøre det Hva skjer hvis du ikke gjør det, og kan de ha noe positiv eller negativ effekt bortsett fra å kunne bomme? får man crit hvis man gjør det selv?
Pondus30 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 "avtaler" Wtf? som eks. Ikke drep meg da får du 1 gull eller noe?xD Tror sånt er ulovelig og man kan bli bannet for det, har ihvertfall hvert sånn i andre spill. I know! Men sjønte ikke hva han mente med den avtale greia Uff, du kan umulig være 18 år, så why bother? Hadde du lett litt i stedet for å skrive så mye bull hadde du kommet fram til at avtalene er en form for buff hvor du bare kan ha en aktiv om gangen. Disse er sett på som noe av det viktigste i DTens arsenal. Vi har f.eks: Covenant of War: if you get hit there is a chance that you will become a minor damage shield and a minor damage reflection shield. Passe frekt svar til en som spør om noe, spesielt når du ikke er gammel nok til å spille selv. :-)
tormi Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Takker for alle svar. Tydelig at teamer rundt AOC fenger for tiden Har klart å luke meg ned til enten å være DT eller HoX. Og ja jeg har lest alle trådene om de forskjellige klassene og det gjør det jo bare enda vanskeligere Er jo så mange FETE klasser
tormi Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Hvorfor bare velge en? Hehehe! Jeg kommer nok ikke til å bli en 24/7 spiller, har familie og hus å ta meg av så jeg må vise selvdisiplin Derfor er det litt greit å treffe riktig på første forsøk
SirTommy Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hvorfor bare velge en? Hehehe! Jeg kommer nok ikke til å bli en 24/7 spiller, har familie og hus å ta meg av så jeg må vise selvdisiplin Derfor er det litt greit å treffe riktig på første forsøk Kjenner meg igjen der Tormi, sitter å innstallerer nå og vet enda ikke hvilken class jeg skal ta!
Digitalsitron Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Takker for alle svar. Tydelig at teamer rundt AOC fenger for tiden Har klart å luke meg ned til enten å være DT eller HoX. Etter poster fra AoC forumet så høres det ut som om disse klassene er en av de som får mest skryt, så unsett hva du velger så kommer du nok til å bli fornøyd.
BrokenTomato Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jeg spiller Tempest of Set, en kul nuker som har sinnsyk AoE damage når du får Idol of Set. Endret 23. mai 2008 av -JørgenG-
tormi Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Jeg spiller Tempest of Set, en kul nuker som har sinnsyk AoE damage når du får Idol of Set. AoE = ?? Satan eg e newb
Marthj Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 jeg har også tenkt mye på dette, et utorlig vannskjelig valg. selv har jeg tenkt på disse klassene - demonlogist - barabian - assasin - dark templer - og litt stromcaller, men har du mest main spelles i lighting magic da? selv så liker jeg å være meet class, og aldri hatt noe særing forhold til casters, de er digge å ha med i raids og slikt ( har spilt WoW) men har ikke likt å være det selv. men siden AoC er nytt så tenker jeg på caster. men de som har laget spilel har tenkt mest på meet classes, løpe og bare gjøre masse skade og se blod fra han du drepte:P. og i morra så kommer spille, men jeg er usikker selv , jeg skjønner deg godt:) Dark templer tror jeg ikke mange kommer til å velge, fordi det er en veldig ny type class som ikke folk er så vant til ( fra andre spill) den er som en ord paladin noe som er fett:D og det er jo en god classe og starte da har du caster & meet i en classe og ta kan du jo teste om du liker å bruke magi. og jeg håper alle for en fin helg med AoC:D:D:D Oj. Typo-madness. Dark Templar blir en ond paladin. Den blir ganske lik Death Knight som kommer på lich king. En ond og mer dps og life-leech paladin. Det blir ikke mange som spiller den nei. Det er mange som er redde for at den ikke vil ha noen stor rolle i grupper. Mulig det er sant, men den ser veldig bra ut i solo-pve og pvp.
abbyjr Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 "avtaler" Wtf? som eks. Ikke drep meg da får du 1 gull eller noe?xD Tror sånt er ulovelig og man kan bli bannet for det, har ivertfal hvert sånn i andre spill. I know! Men sjønte ikke hva han mente med den avtale greia er ikke ran å plyndring ganske vanlig i conan verdenen? at det kommer en gruppe sleskete folk som krever gullet ditt?
Marthj Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Kanskje hvis du betaler i virkelige penger. Da blir det jo blackmailing.
pretensiøselns Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg spiller Tempest of Set, en kul nuker som har sinnsyk AoE damage når du får Idol of Set. AoE = ?? Satan eg e newb Area of Effect-spells. Altså spells/abilities som gjør skade på mer enn et target på en gang. :-)
MrLee Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Kanskje hvis du betaler i virkelige penger. Da blir det jo blackmailing. var vel aldri snakk om virkelige penger i såtilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå