Gå til innhold

AoC: Drinking Cape - A reward from the king

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som kan være så snille og pm meg en kode for og få Drinking Cape. Har lenge hatt så lyst og drikke meg dritings. Men fikk ikke registerert meg på newsletter eller noe sånt

(Men kjøpte spillet, SÅ tror jeg crysset av på register newsletter. Men fikk ingenting)

Så pm meg hvis dere har en til overst :innocent:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som vet om disse drinking cape kodene vil funke uansett versjon? Altså, vil en europeisk kode funke på den amerikanske versjonen og omvendt?

Endret av toygard
Gjest medlem-105082
Skrevet

Det virker jo? Har selv drukket meg full. Ta på drinkingcape, finn en tønne med alkohol, og hell innpå.

Skrevet
Det virker jo? Har selv drukket meg full. Ta på drinkingcape, finn en tønne med alkohol, og hell innpå.

Da har du kanskje lagt merke til et titalls bugs som følger med? ta på deg drinkincape, finn en tønne, hell innpå og beveg deg rundt ;) lover deg at det ikke fungerer helt som det skal ;)

Skrevet

Det finnes en øltønne i "The thirst dog inn". Den er ved siden av damen som selger drikker ;) Jeg prøvde den i for 1-3 uker siden (ikke i denne uken). Jeg tok på meg min Drikke kappe og høyre klikket på tønnen og etter på så gikk jeg som en full mann :D

Skrevet

Drikke kappen fungerer som gull nå..

Drakk meg snydens i Armsman inn, slo til en fyr og havnet i bråk med vaktene.

Du blir edru når du zoner, da..

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet (endret)

Kappe gone.

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet (endret)

Men hvordan drikker jeg meg full uten drinking cape?

Når jeg klikker på tønnene står det at bare de eksklusive medlemmene som har drinking cape får drikke gratis.

Noen som kanskje kan sende meg koden eventuelt for og få?

Endret av viking665
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Fikk plutselig enda en drinking cape på mail. Hadde 3 men, men 1 tok jeg selv og 1 gidde jeg bort.

Grattz til dere som får denne da :p Gratullerer :D

SFNWJQSXWX5KW7CN

Koden ligger i spoileren ;)

Endret av fantomena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...