Bare Chrissj Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Hmm, rart dere ike har fått no napp, førsteposten eide jo.Fikk sykt lyst til å joine, hadde det ikke vært for at jeg bare spiller pc Vi spiller ikke særlig på PC, men en del av teammedlemmene har vist interesse for Battlefield Heroes, så om du har planer om å spille det så er det bare å joine. Ellers så er PS3-brukere også velkomne. Har ikke noe i mot å joine inn på GTA4. Spilte det online for første gang i kveld med Principe + 2 til, free mode seff. Faen så mye vi lo GTAIV er overraskende morsomt online, men ikke når man spiller "seriøst". Er morsommere å kjøre rundt og "tear up the city". Endret 12. juli 2008 av Chrissj Lenke til kommentar
worthy Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Free Roam i GTA4 er alltids en slager online, synd de ikke adda slik at du kunne få ranet litt butikker evt banker og slikt i Free Roam, kunne gjort ting veldig veldig interessant Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Spiller dere PS3 også? Hva slags spill? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Ser ut som Warhawk på første siden Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 I svarte, jeg lærer aldri å se første siden i noen emner, noen gang. Da vet jeg det. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Bare og adde meg og, nå i sommer blir det ikke så mye spilling fra meg, skal flytte pluss jobber som en hest på steroider nå. Men til august da er det gaming for full pupp! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 GTAIV er overraskende morsomt online, men ikke når man spiller "seriøst". Er morsommere å kjøre rundt og "tear up the city". Det var det "tipset" jeg fikk, ja. Ganske skøy om man bare finner noe helt random herje med, liksom. Blir noen sure fordi de ble drept og hadde hamstret et tonn med våpen blir en bare oppgitt. Btw. så rundet jeg historien ganske nettopp. Var ikke SÅÅ langdrygt som noen påstår. Lenke til kommentar
webma Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Lagt meg til på siden MaverickNorway søker alltid etter nordmenn og spille med.. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Ser ut som Warhawk på første siden Nå har jeg spilt ekstremt lite Warhawk, men det er dog det eneste PS3-spillet jeg har som det er MP på. Men om jeg er online og får en invite så er jeg nok med på en match, selvom jeg suger noe enormt:P Venter litt på at PS3 skal få en exclusive som har en sinnsyk multiplayerdel, men foreløpig ser det dårlig ut :/ Lenke til kommentar
worthy Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Sånn er det når Sony for kjøre skuta vettu Chrissj. Etter de herpet Star Wars Galaxies så unner jeg dem ingenting. Jo flere gamle exclusives som forsvinner fra sony jo bedre! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Vi får jo se på E3 konferansen deres da om de har noe å svare til MS sitt kupp Av Final Fantasy. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Apropos ingenting dere snakker om akkurat nå: BanAnus lovte meg å spille Gears i kveld. Bare så dere vet det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Det er flere som har lys til å spille Gears i dag. Er ikke sikkert jeg rekker det, da jeg driver med oppussing av leilighet. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Nei så synd Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Trenger seriøst folk å spille med, ingen jeg kjenner har x360, eller intresse av det :/ Sitter og spiller GTA:IV nå, om noen vil, legg meg til, så kan vi herje litt. gamertag: r3nd3z Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Skal se om jeg får til å legge deg til. Spiller lite for tiden, men det tar seg nok opp etter sommeren. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Hehe, skal vi gjøre om dette til en gamertag-tråd hvor alle ensomme spillere kan treffes? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Team Chrissj er et krisesenter. Vi tar inne alle vrak Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Haha, ser for meg banneren `Are You A Lonely Gamer, Need Someone To pOwn! Then Chrissj Can Help! neeeida, ser folk har lagt meg til, genialt må bare få opp et nett og spille på så er jeg back on track! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Jeg trenger også hjelp mot ensomheten min... Lakus har lagt meg til for lenge siden, men jeg trenger virkelig noen nordmenn som kan eie meg i Gears Edit: Oi, jeg har jo til og med registrert meg på forumet, må vel takke meg selv for at jeg ikke har fått somla meg til å spille noe med dere ennå... Endret 17. august 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå