Gå til innhold

Spill med det legendariske Team Chrissj!


Anbefalte innlegg

Hmm, rart dere ike har fått no napp, førsteposten eide jo.

Fikk sykt lyst til å joine, hadde det ikke vært for at jeg bare spiller pc :p

Vi spiller ikke særlig på PC, men en del av teammedlemmene har vist interesse for Battlefield Heroes, så om du har planer om å spille det så er det bare å joine. Ellers så er PS3-brukere også velkomne.

 

Har ikke noe i mot å joine inn på GTA4. Spilte det online for første gang i kveld med Principe + 2 til, free mode seff. Faen så mye vi lo :p

GTAIV er overraskende morsomt online, men ikke når man spiller "seriøst". Er morsommere å kjøre rundt og "tear up the city".

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GTAIV er overraskende morsomt online, men ikke når man spiller "seriøst". Er morsommere å kjøre rundt og "tear up the city".

Det var det "tipset" jeg fikk, ja. Ganske skøy om man bare finner noe helt random herje med, liksom. Blir noen sure fordi de ble drept og hadde hamstret et tonn med våpen blir en bare oppgitt.

 

Btw. så rundet jeg historien ganske nettopp. Var ikke SÅÅ langdrygt som noen påstår.

Lenke til kommentar
Ser ut som Warhawk på første siden :)

Nå har jeg spilt ekstremt lite Warhawk, men det er dog det eneste PS3-spillet jeg har som det er MP på. Men om jeg er online og får en invite så er jeg nok med på en match, selvom jeg suger noe enormt:P

 

Venter litt på at PS3 skal få en exclusive som har en sinnsyk multiplayerdel, men foreløpig ser det dårlig ut :/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg trenger også hjelp mot ensomheten min... Lakus har lagt meg til for lenge siden, men jeg trenger virkelig noen nordmenn som kan eie meg i Gears :D

 

Edit: Oi, jeg har jo til og med registrert meg på forumet, må vel takke meg selv for at jeg ikke har fått somla meg til å spille noe med dere ennå...

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...