Gå til innhold

Spill med det legendariske Team Chrissj!


Anbefalte innlegg

 

Team Chrissj er en gruppe mennesker som liker å spille sammen over Xbox Live, dvs. at Team Chrissj ikke ser på seg selv som en klan, kun en gjeng som liker å spille sammen. Andre ser nok på oss som en klan, men når de andre sier potet sier vi potitt.

 

Gruppen ble til kort tid etter utgivelsen av Gears of War, da mange av oss tilfeldigvis møtte på en kar som kalte seg Bare Chrissj... Over tid så fortsatte en del av oss å spille sammen, og etterhvert ble dette utviklet til Team Chrissj.

Teamleaderen kan dere vel gjette dere til hva heter?

 

Noen ganger sugde vi, og andre ganger rocket vi.

I Gears of War sine tidligere dager går vi så langt som å si at vi var ganske kjente rundt omkring i de norske kretser.

Men hvor store vi er nå kan vel kun måles i kose-faktoren det er når vi spiller, ikke i faktisk handlingskraft.

 

I løpet av ganske kort tid fikk vi samlet en ganske stor gjeng som spilte daglig og hadde det veldig moro sammen.

Etter det har vi spilt tritt og ofte, tatt inn nye medlemmer, sett andre medlemmer gå, men alltid satt morro foran blodslit.

 

 

 

 

Medlemmer!

Aktive medlemmer:

Bare%20Chrissj.png

Bare%20Lakus.png

Bare%20Ban.png

Bare%20Comprade.png

Bare%20Habanero.png

Bare%20Bobbo.png

anolop.png

Gastaa%20DG.png

Niko217.png

Mindre aktive/døde:

 

Xander74.png

xxGundersxx.png

DrToti.png

Frobin.png

SaintedThomas.png

Helland.png

 

 

 

 

 

Hvilke spill spiller vi?

Om du leser at vi ble til etter Gears of War, og får fnatt av den grunn så frykt ikke. Vi er ikke bundet til noen spill, og spiller de spillene som er morsomme å spille sammen, og som de fleste av oss har. Mens Team Chrissj (TC) har eksistert har vi vært innom en del spill, og vi spiller fremdeles en del forskjellige spill.

 

Gears of War [Xbox 360]

Crackdown [Xbox 360]

Halo 3 [Xbox 360]

Army of Two [Xbox 360]

Call of Duty 4 [Xbox 360]

Grand Theft Ayto IV [Xbox 360]

Unreal Tournament 3 [Xbox 360]

Battlefield Bad Company [Xbox 360]

Warhawk [Playstation 3]

Metal Gear Solid 4 [Playstation 3]

 

 

Vi ser etter ferskt blod å spille med!

Vi har med tiden blitt litt bløthjertede, og leter alltid etter Norske spillere som har litt vett i huet å spille med. Spillere som sitter å sier "OMG du DrePTe meG Med NooBhax ditt SauseneBB!" på fransk-norsk med stemme som er forvrengt Donald Duck kan bare lukke webleseren sin nuh.

 

Med det sagt så er vi helt åpne for folk med høyt energinivå, så lenge det er kontrollerbart. Om du vil bli medlem eller ikke spiller ingen rolle, bare gå inn på forumet vårt (link nederst) og registrer deg om du vil det, eller legg oss til på vennelista di.

 

 

 

Linker:

Team Chrissj Forside!

Team Chrissj Forum

Team Chrissj Velkomst-tråd! -Anbefales!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vi har prøvd å dra igang litt Gears igjen, men det er jaggu vanskelig å få fylt opp et game for tiden.. Vi fikk vel til et fullt game sist vi spilte, men så datt en etter en fra fordi de skulle spise/legge seg etc. og da kom det liksom ikke noen nye inn, og det endte i at vi i stedet spilte GTAIV.

 

Er med på Gears noen sene sommerkvelder selv jeg=) Må jo være klar til toeren kommer^^

Lenke til kommentar
Hmm, rart dere ike har fått no napp, førsteposten eide jo.

Fikk sykt lyst til å joine, hadde det ikke vært for at jeg bare spiller pc :p

Ja, er du ikke enig? Førsteposten er fiiin :p

Om du skulle skaffe deg en xbox så husk tåden da.

 

Eg og fekk lyst å joine. Det er mangel på folk som har xbox her i området, og eg har difor ikkje vore så veldig frampå online-delen. Men eg jobbar skift og drit då, så er begrenset med speletid atm. =o

Kom innom forumet vårt så ser du nok at vi er ganske late når i sommeren vi og.

Litt spilling blir det jo, men ikke like mye som utover høsten og vinteren, da er nok alle på banen igjen.

Lenke til kommentar
Jeg sjekket innom forumet ganske nettopp, faktisk. Ble ikke særlig klok på stort, annet enn at Bobbo er en tragedie. Eneste jeg fant var noe smått Gears-spilling du selv dro i gang. Send en melding om noe er på gang, jeg er ledig hele sommerferien.

 

Jepp stemmer det, fikk til en Gears kveld. Men som chrissh sa så datt folk ut som fluer etterhvert. Men da dro vi opp GTA4 og kjørte "hopp fra denne byggningen og se hva som skjer" hele kvelden :p Men jeg er med på mere Gears spilling utover sommeren. Skal flytte snart så da blir det ikke så mye men når alt er på plass. Da blir det action allll night / day long (unntatt da jeg jobber ). :p

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

Får håpe det er noen av oss som faktisk er tilgjengelige for å spille da :p

Ellers blir det et ganske døvt førsteinntrykk.

 

Selv ganske opptatt med å pusse opp ny leilighet, så jeg dukker opp kun i noen timer av gangen.

Etter det er ferdig er jeg tilbake for fullt.

Lenke til kommentar

Et døvt førsteintrykk ville vel vært at jeg hadde greid å melde meg på noe som inneholder pre-pubertale Amerikanere som absolutt skal skrike ut med høyeste hals hver gang det skjer et eller annet som ikke er i dems favør ><.

 

Kan vel si at jeg hadde mildt sagt blitt skremt.

Endret av WorThy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...