Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er jeg en player?


Gjest Gjeste_gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjeste_gjest

Hei. Jeg har i mange år hatt problemer med å opprettholde et forhold til en dame.

Det vil ikke si at jeg på noen måte er utro. Men syns det er svært spennende det som har me jakten på dama og gjøre.

Det vil si jeg er mer tilltrukket til damer som er "hard to get". Problemet er vel at når jeg først får onklig kontakt med dama, så mister jeg lysta med det samme, og hvis jeg ikke gjør det, er det alltid noen små detaljer med dama, som jeg henger meg opp i. Dette gjør til slutt at jeg dropper kontakten.

Det her har gjort i en rekke tilfeller at jeg blir stemplet som en player, noe jeg egentlig syns ikke passer helt.

Har jeg vanskligheter for å bli glad i noen? har ikke helt klart å sette fingern på problemet selv enda.

Så lurer litt på hva dere her ute syns. Jeg er forøvrig 19 år gammel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jens_*
Hei. Jeg har i mange år hatt problemer med å opprettholde et forhold til en dame.

Det vil ikke si at jeg på noen måte er utro. Men syns det er svært spennende det som har me jakten på dama og gjøre.

Det vil si jeg er mer tilltrukket til damer som er "hard to get". Problemet er vel at når jeg først får onklig kontakt med dama, så mister jeg lysta med det samme, og hvis jeg ikke gjør det, er det alltid noen små detaljer med dama, som jeg henger meg opp i. Dette gjør til slutt at jeg dropper kontakten.

Det her har gjort i en rekke tilfeller at jeg blir stemplet som en player, noe jeg egentlig syns ikke passer helt.

Har jeg vanskligheter for å bli glad i noen? har ikke helt klart å sette fingern på problemet selv enda.

Så lurer litt på hva dere her ute syns. Jeg er forøvrig 19 år gammel.

 

 

Heh. Jeg sliter faktisk med playerstempelet.

 

Bor i en liten by på vestlandet hvor alle kjenner alle. Ca. en gang i måneden pleier jeg å gå ut med noen venninner. Nesten hver gang jeg er ute dem så får jeg meg noe. På di to årene jeg har bodd her så har jeg pult 5 jenter i byen, hver gang dette har skjedd så har jeg vært ute med bestevenninna mi og hennes gjeng. Selvfølgelig går ryktet og venninnene mine vet alt.

 

Faktum er at jeg ikke er player i det hele tatt. Gjør jo ikke en drit for å få meg noe på byen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_2k_*
Hei. Jeg har i mange år hatt problemer med å opprettholde et forhold til en dame.

Det vil ikke si at jeg på noen måte er utro. Men syns det er svært spennende det som har me jakten på dama og gjøre.

Det vil si jeg er mer tilltrukket til damer som er "hard to get". Problemet er vel at når jeg først får onklig kontakt med dama, så mister jeg lysta med det samme, og hvis jeg ikke gjør det, er det alltid noen små detaljer med dama, som jeg henger meg opp i. Dette gjør til slutt at jeg dropper kontakten.

Det her har gjort i en rekke tilfeller at jeg blir stemplet som en player, noe jeg egentlig syns ikke passer helt.

Har jeg vanskligheter for å bli glad i noen? har ikke helt klart å sette fingern på problemet selv enda.

Så lurer litt på hva dere her ute syns. Jeg er forøvrig 19 år gammel.

 

 

Heh. Jeg sliter faktisk med playerstempelet.

 

Bor i en liten by på vestlandet hvor alle kjenner alle. Ca. en gang i måneden pleier jeg å gå ut med noen venninner. Nesten hver gang jeg er ute dem så får jeg meg noe. På di to årene jeg har bodd her så har jeg pult 5 jenter i byen, hver gang dette har skjedd så har jeg vært ute med bestevenninna mi og hennes gjeng. Selvfølgelig går ryktet og venninnene mine vet alt.

 

Faktum er at jeg ikke er player i det hele tatt. Gjør jo ikke en drit for å få meg noe på byen.

 

 

Kanskje ikke helt det samme tho.

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

Hmm, jeg gjorde akkurat det samme som deg, forskjellen er at jeg var 14-15 år, og ikke 19. Nå fyller jeg 19, og har vært sammen med en dame i over 7 måneder.

Men over til deg igjen. Har du drevet på med dette lenge?

Gjorde du dette da du var 15 år foreksmpel?

Kan være at du ikke føler for å ha en kjæreste, men syntes det bare er digg med forskjellige jenter.

Eller

At du rett og slett ikke har truffet den ''perfekte'' jenta enda?

Sånn var det med meg ihvertfall

 

Ninjaedit: Ser at du har gjort det mange år.. Hmm. Da satser jeg heller på det siste jeg skrev, at du ikke har truffet den jenta du vil ha enda

Lykke til

Endret av _Bajazzo_
Lenke til kommentar
Hei. Jeg har i mange år hatt problemer med å opprettholde et forhold til en dame.

Det vil ikke si at jeg på noen måte er utro. Men syns det er svært spennende det som har me jakten på dama og gjøre.

Det vil si jeg er mer tilltrukket til damer som er "hard to get". Problemet er vel at når jeg først får onklig kontakt med dama, så mister jeg lysta med det samme, og hvis jeg ikke gjør det, er det alltid noen små detaljer med dama, som jeg henger meg opp i. Dette gjør til slutt at jeg dropper kontakten.

Det her har gjort i en rekke tilfeller at jeg blir stemplet som en player, noe jeg egentlig syns ikke passer helt.

Har jeg vanskligheter for å bli glad i noen? har ikke helt klart å sette fingern på problemet selv enda.

Så lurer litt på hva dere her ute syns. Jeg er forøvrig 19 år gammel.

 

 

Heh. Jeg sliter faktisk med playerstempelet.

 

Bor i en liten by på vestlandet hvor alle kjenner alle. Ca. en gang i måneden pleier jeg å gå ut med noen venninner. Nesten hver gang jeg er ute dem så får jeg meg noe. På di to årene jeg har bodd her så har jeg pult 5 jenter i byen, hver gang dette har skjedd så har jeg vært ute med bestevenninna mi og hennes gjeng. Selvfølgelig går ryktet og venninnene mine vet alt.

 

Faktum er at jeg ikke er player i det hele tatt. Gjør jo ikke en drit for å få meg noe på byen.

 

Ehhh, 5 jenter på 2 år kan vel neppes kvalifiseres til en player, da er du jo ikke inne i gamet en gang... Med mindre du har sjonglert litt rundt med dem, så kan du vel nesten kalles en miniplayer...

Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk en veldig liggnede samtale med en venn for kun få dager siden.

 

Det kan virke som du er på et stadium i livet hvor du egnetlig vil være singel. Sett deg ned og tenk på hva du vil, med tanke på damer. Hva vil du virkelig? Når du har funnet svaret på det, så spør deg selv: "Hvorfor vil jeg det?"

Gå til kjernen av ting og finn ut hva du vil.

 

Det kan virke som du er mer glad i jakten og utfordringen jenter gir deg, og så fort det forsvinner så moroa rundt det. Kan være det er derfor du liker damer som er mer "hard to get" for da må du kjempe mer.

Man setter jo mer pris på en ting må kjempe litt for, enn ting man får gratis...

 

Og gå fra dame til dame vil ikke gjøre deg til en player. Mens når du begynner og overlappe mellom damer, da kan vi begynne og snakke.

Men hva er egentlig en player...?

 

Guest_jens: 5 damer på 2 år så blir du kalt player? Dessuten mener jeg at "player" stemple kommer fra oppførsel, og ikke antall damer. Antall er bare et tall uansett... Who cares?

Lenke til kommentar

Har vært litt borti dette også, og har fått ordet rundbrenner brukt sånn halveis spøkende om meg. Men jeg ser som regel etter lengre forhold og er i et nå som nok vil bli veldig langvarig :)

 

Men ja, jeg tror ikke at du er noen player. Men hvis du misliker inntrykket du gir så kan kanskje et tips være å la være å gå all the way med noen før du er sikker på at du faktisk har følelser for dem? Hvis du bare er ute etter sex så kan du jo heller være ærlig på det :)

Lenke til kommentar
Guest_jens: 5 damer på 2 år så blir du kalt player? Dessuten mener jeg at "player" stemple kommer fra oppførsel, og ikke antall damer. Antall er bare et tall uansett... Who cares?

 

Bra presisering PUM.

 

Det er vel en generell oppfatning å tro at det kommer ned til antall damer man knuller, men dette er ikke definasjonen på "player".

Lenke til kommentar
Gjest Gjeste_gjest
Guest_jens: 5 damer på 2 år så blir du kalt player? Dessuten mener jeg at "player" stemple kommer fra oppførsel, og ikke antall damer. Antall er bare et tall uansett... Who cares?

 

Bra presisering PUM.

 

Det er vel en generell oppfatning å tro at det kommer ned til antall damer man knuller, men dette er ikke definasjonen på "player".

 

Takk for svar. Har vel intrykk av at mange ikke tenker sånn, men hva som er riktig er en annen ting.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke mange GUTTER som tenker slik. Men har du noen gang spurt en dame om og definere hva en player er...?

 

Alle kaster ordet "player" rundt omkring, men hva betyr det egentlig? Folk tenker fort at det er et negativt ladet ord, men så lenge man ikke er uærlig med personer så er man per definisjon ikke en player. Selv om du holder på med flere samtidig.

Ergo: Vær ærlig med folk rundt deg, og ikke minst deg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Gjeste_gjest
Nei, det er ikke mange GUTTER som tenker slik. Men har du noen gang spurt en dame om og definere hva en player er...?

 

Alle kaster ordet "player" rundt omkring, men hva betyr det egentlig? Folk tenker fort at det er et negativt ladet ord, men så lenge man ikke er uærlig med personer så er man per definisjon ikke en player. Selv om du holder på med flere samtidig.

Ergo: Vær ærlig med folk rundt deg, og ikke minst deg selv.

 

Har vel aldri spurt om deg nei, og må si meg veldig enig i det du skriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...