Gå til innhold

Kjøp av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe neonode via hjemmesiden deres, men har lite peiling på mobil så har noen spørsmål. Jeg har et netcom abonnoment, er det kun å sette inn simkortet eller må man gjøre noe fancy greier får å få det til å funke?

Hva slags ekstrautstyr er det som følger med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Berfen.

 

Jeg har selv Neonode N2, men har ikke erfaring med kjøp fra deres hjemmesider (kjøpte selv på finn.no).

 

Neonode N2 er ikke låst til noen spesiell operatør når du kjøper den fra deres nettsider, noe som igjen vil si at det bare er å sette ditt Netcom-SIM-kort inn i telefonen, så fungerer den.

 

Av ekstrautstyr følger det med datakabel, musikkheadset og overgang til 3,5mm jackplugg.

 

Jeg kan forøvrig nevne at mitt eksemplar har noe dårlig lyd i samtale, men jeg har pratet med andre som ikke har opplevd dette. Rent estetisk er det en fantastisk spesiell og spennende telefon, men likevel ligger den på gutterommet. Til daglig får jeg meg bare ikke til å bruke den foran en telefon med knapper.

 

Les gjerne mitt første inntrykk av telefonen på mobilbloggen.no, nærmere bestemt her.

 

Har du spørsmål, setter jeg pris på om disse blir stillt i kommentarfeltet på mobilbloggen. På den måten kan jeg lettere og raskere svare deg! :)

 

mvh

Pål Berge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...