Efagimo Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Sorry OT Eg har bestillt fra CDON, fekk mail med dei på tysdag, og pakken kom i dag Stod til og med i mailen at dei kunne bli 1 dag forsinka pga pakken kunne vere for stor i poskassa.
Eremal Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Jeg er egentlig fortsatt imponert over at Elkjøp ikke klarer å fremskaffe sporingsnumre. Men som med allt annet er det hos Bonver problemet ligger. Saken er at du trenger ikke sporingsnummeret for å spore pakken. Du trenger kollinummer, forsendelsesnummer eller sporingsnummer, en av 3. Og nesten uansett hvor pakken kommer fra så har du forsendelsesnummer. Det får du når du leverer pakken til posten. Den er faktisk kvitteringen for at pakken er levert posten. Dersom Bonver har rota vekk den, så kan man jo bare påstå at man ikke har fått pakken, og de vil ikke ha noen måte å kontrollere det på. Og ang det der med sporing på navn og postnr. Så har jeg snakka med 4 kundebehandlere (2 i butikk og 2 på tlf) ingen kunne visst hjelpe med det der.
Saiyaman Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Ringte til posten nå, hun jeg snakka med sa at hun ikke kunne finne pakken min med post nr og navn
Alastor Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Mulig det benyttes et annet system på postkontor enn sentralt hos posten. Systemet her fikk jeg tatt en rask kikk på hvordan fungerte, det lista tilogmed opp 2 tidligere sendinger som var sendt til navn og adressen og postnummeret vårt. Med samme rapporter som sporingssystemet på posten.no "mottatt data om sending", "innlevert omlastingsterminal oslo" osv...
Quote Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Alle conan spill ble sendt fra vår leverandør Tirsdag 21.05 som brevpost. Vi har fått beskjed fra posten at de har forinkelser om dagen (bla. pga flystreik). Og at mange derfor ikke har motatt dette i tide. Vi beklager dette, men får dessverre ikke gjordt stort mer da det er sendt fra oss. Vi kan ikke svare på når eksakt du vil ha denne da vi som sakt har fått følgende beskjed fra posten selv. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen <navn fjernet> Kundesenter Er det ikkje litt merkelig at dei sendte det frå Sverige på Tirsdag, og det har først komt til folk rundt Oslo i dag? Blærk.. Endret 27. mai 2008 av Alastor
Skogslik Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 jepp løgner. tipper dem har brendt opp alt sammen og ikkje sent en dritt.
RooNoG Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 noen som selger 2 stk colectors edition for 999kr. per stk på finn.no
wildex999 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Noen som selger her for 550kr ---> http://bruktmarked.no/annonse.php?a=116453
Quote Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Noen som selger her for 550kr ---> http://bruktmarked.no/annonse.php?a=116453 Går nok raskare det der, enn med Elkjøp :/
Xp3ri3nZ Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 Sånn da sitter eg på kreta ved bassenget med laptopen og koser meg. Lurer på om eg har fått pakken av elkjøp når eg kommer hjem hehe
RooNoG Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 hvist du bestillte fra elkjøp så antagelig vis ikke! haha... ha en fortsatt fin aoc fri helg allesammen ^^
son Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Jeg fikk hentelapp i dag, bestilte fra elkjøp forrige uke en dag.. bor i oslo btw
Skogslik Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 ser vist ut som dere oslo folk har fått hentelapper i dag. bur selv på vestlandet, ikkje så langt fra Haugesund og her har det ikkje komt en drit. Håper inderlig det kommer på mandag.
nAD Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Sitter i Bergen og venter jeg også, tabba meg ut og sletta EA natt til fredag. Trodde at jeg skulle få den i posten lørdagen, så nå laster jeg EA på nytt
RooNoG Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 for håpe det komme i posten på mandag ! hvist ikke så blir jeg sur!
Skogslik Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Ja, håper inderlig den kommer i morgen. tror eg skal saksøke dem viss ikkje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå