Gå til innhold

AoC: Klokkeslett for åpning 23 mai?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmålet fra Op går vel på når serverne åpner autentiseringen sin slik at man kan logge på.

 

Den 17. åpnet de ikke før kl23 bravo tid.

 

Klienten kan man jo instalelre og patche når man vil.

 

 

Stemmer det. Var i grunnen åpningen av serverne jeg er mest interessert i ja ;)

Spillet kommer forhåpentligvis i posten snart....! Men regner med en delay på fredagen å da... kanskje lurt å sove litt og heller satse på at serverne er åpne og i orden i 6 tida ell no ;) Er jo en del folk som har tenkt seg inn... må jo bli mer problemer da enn i går :p

Lenke til kommentar
noen som har peiling på når Elkjøp sender ut? og hvor lang tid det tar fra dem har sent til det er i postkassen?

har bestilt Collectors Edition derfra.

 

Det står vel 3-7 dagers sending på siden deres. Men det er vel på større elektronikk.

Håper at de sender den rundt mandag tirsdag, så jeg har det innen torsdag iallefall =P Blir småsur hvis de ikke sender før den 23. =/

Lenke til kommentar
noen som har peiling på når Elkjøp sender ut? og hvor lang tid det tar fra dem har sent til det er i postkassen?

har bestilt Collectors Edition derfra.

 

Det står vel 3-7 dagers sending på siden deres. Men det er vel på større elektronikk.

Håper at de sender den rundt mandag tirsdag, så jeg har det innen torsdag iallefall =P Blir småsur hvis de ikke sender før den 23. =/

 

Bør få d før 23 ja!!! :hmm:

Forhåndsbestilte fra Gamezone for noen måneder siden... Stakkars dem hvis det her tar tid!! :D

Lenke til kommentar
noen som har peiling på når Elkjøp sender ut? og hvor lang tid det tar fra dem har sent til det er i postkassen?

har bestilt Collectors Edition derfra.

 

Det står vel 3-7 dagers sending på siden deres. Men det er vel på større elektronikk.

Håper at de sender den rundt mandag tirsdag, så jeg har det innen torsdag iallefall =P Blir småsur hvis de ikke sender før den 23. =/

 

Bør få d før 23 ja!!! :hmm:

Forhåndsbestilte fra Gamezone for noen måneder siden... Stakkars dem hvis det her tar tid!! :D

 

Fikk denne mailen fragamezone på fredag:

Kjære kunde!

 

 

 

I forbindelse med utgivelsen av Age of Conan 23 mai, har vi nå startet klargjøringen til utsendelse.

 

 

 

Status på ordren din vil i løpet av noen dager endres til sendt, men spillet vil ikke bli fysisk sendt ut før neste uke, avhengig av hvor du bor.

 

 

 

De som bor langt nord og på mer avsidesliggende plasser vil bli sendt ut til tidligst.

 

 

 

Vi ønsker dere lykke til, og takker for at dere bestilte spillet hos Gamezone!

 

 

 

Vennlig hilsen

 

Gamezone-staben

Så bor du i huttiheita er du kanskje heldig å få den en dag før :p

Lenke til kommentar

Ja, en skulle bodd i huttiheita :D

MEn, TRheim er lenger nord enn oslo :D Så litt gla jeg iaff ;)

Sendte "bekymramail" til Gamezone i 12 tida idag, fikk svar ca tre timer etterpå :D

 

Mail fra gamezone:

 

Vi jobber med å sende ut spillene nå. Blir hentet av Posten i morgen og skal

være fremme hos deg til utgivelsen. Collector's Edition må sendes som

servicepakke og hentes på postkontoret.

 

 

WEEEEEEE! Jeg skal snart på postkontoret! Men litt bekymra likevel siden jeg ikke har fått den mailen fra gamezone som du har fått Knugo. ..... :/ neida. no strezzz

Lenke til kommentar

0.o Jobber på en søndag eh? bah, hvorfor kan ikke elkjøp også gjøre det? =P

 

Jeg sendte mail til elkjøp for noen dager siden, og spurte om når de ville sende, men har ikke fått svar. Merkelig, på spørsmål jeg sendte FØR jeg kjøpte fikk jeg svar med en gang, men ETTER jeg har kjøpt, så gidder de ikke å svare =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...