Gå til innhold

AoC: Klokkeslett for åpning 23 mai?


Anbefalte innlegg

Det stemmer ikke.

 

Serverene går ned 22.00 GMT, og åpner ikke før tidligst 5 timer senere, dvs 05.00 i morgen tidlig.

 

Seriøst? Jeg hadde tenkt å lane med non kompiser fredag til lørdag, men hvis serverne ikke åpner før 5 på morran... Hvor har du dette fra? Mulighet for å se no offisiell uttalelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EB games ringte meg nettopp å sa at jeg kan hente Collectors edition imorra klokka 10 :D

 

 

 

BTW :

 

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=5804

 

We are constantly upgrading and tweaking our servers to get everything ready for the big launch in Europe. The EU game servers will come down today at 22:00 GMT (updated time) for maintenance and launch preparation. We estimate this downtime to last about 5 hours.

 

To find out what time this is in your timezone please refer to this website.

 

Thank you.

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

I følge Gamelauncheren til Age of Conan går serverne ned klokka 00.00 i natt (22.00 GMT) og forventet nedetid er 5 timer. Nedetiden er i forbindelse med klargjøringen av de europeiske serverne. Mao. mest sannsynlig klokken 05.00 i morgen tidlig åpner dørene til Hyboria for de europeiske massene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Det stemmer ikke.

 

Serverene går ned 22.00 GMT, og åpner ikke før tidligst 5 timer senere, dvs 05.00 i morgen tidlig.

 

Seriøst? Jeg hadde tenkt å lane med non kompiser fredag til lørdag, men hvis serverne ikke åpner før 5 på morran... Hvor har du dette fra? Mulighet for å se no offisiell uttalelse?

 

Det er jo torsdag idag, så passer ikke det fint?

Da kan dere jo spille fra fredag til lørdag? :F

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Det stemmer ikke.

 

Serverene går ned 22.00 GMT, og åpner ikke før tidligst 5 timer senere, dvs 05.00 i morgen tidlig.

 

Seriøst? Jeg hadde tenkt å lane med non kompiser fredag til lørdag, men hvis serverne ikke åpner før 5 på morran... Hvor har du dette fra? Mulighet for å se no offisiell uttalelse?

 

Det er jo torsdag idag, så passer ikke det fint?

Da kan dere jo spille fra fredag til lørdag? :F

 

Ohh, i natt ja! Hehe, var sikker på at det var ment Fredag natt :):) Da er det jo perfekt! Hehe, beklager, min feil. Takk for at du påpekte det :p

 

Yay! Da blir det spilling!

Lenke til kommentar
Hadde tenkt meg en tur ned på Spaceworld i natt, men det er jo ingen vits dersom serverne er nede i natt! Oj jeg fant akkurat ut at jeg gleder meg litt :)

 

Hehe, samme her. Egentlig ikke tenkt no særlig over det, men plutselig var det tid for å stille klokka til imorra tidlig og ta ut penger for å kjøpe spillet. Merket at jeg fikk en godfølelse, gleder meg ;)

Lenke til kommentar
Og da er det utsatt til 04:00 i morgen og utvidet med 1 time, såvidt jeg forstår infoen. Da er de vel ikke oppe før midt på dagen i morga.

Står på launchen at server går ned 22 GMT (som er 00.00 lokal tid), og nede fem timer fremover. Da er de vel oppe klokka 05.00 sånn ca?

Lenke til kommentar
konklusjon er at serverne åpner klokka 05.00 i morra+ er det i norge det er snakk om eller må det legges til noen timer eller noe?

 

erjeg helt på jordet? :p

Serveren åpner 3.00 GMT og det blir 5.00 GMT+2 i Norge siden vi er i sommertid.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...