Gå til innhold

Bioshock On PS3 This September!


Closed

Anbefalte innlegg

Gode nyheter for PS3 Eiere. Jeg som har Bioshock til 360. Så er Bioshock et "mesterverk"

Bioshock vill komme til PS3 i September. Anbefales på det sterkeste å få kjøpt spille til PS3.

 

Boston (eCanadaNow) - Reports state that Bioshock is finally set to hit the Sony PS3 this coming September.

 

The latest issue of Electronic Gaming Monthly (EGM) along with other sources have stated that the PS3 version of Bioshock will release this coming September.

 

The PS3 version of Bioshock wil include all of the previously released downloadable content, as well as improved visuals over the Xbox 360 and PC version.

 

PS3 owners have been clamoring for Bioshock on their next-gen console ever since it launched on the Xbox 360, and it appears it is finally ready to happen.

 

 

Get Ready For Bioshock On PS3 This September

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bioshock var årets spill for meg i 2007, bedre enn cod4, episode 2 og alt annet! Synest stemningen var helt fantastisk, så dette er gode nyheter, selv om jeg ikke kommer til å kjøpe det siden jeg har det på pc :)

 

MEN la opp håpe bioshock2 kommer til ps3 samtidig som xbox360 :)

Lenke til kommentar
Hmm har det til Pc (Steam). Spilte ganske så langt, men orket ikke avslutte det. Lite engasjerende historie og lite som fristet meg til å fortsette videre. Mon tro om jeg gidder å fullføre det om jeg kjøper det til ps3..

 

Samme her i grunn. Selv om jeg likte historien, miljøene, fargene og ideen om denne utopiske undervannsbyen der alt gikk til helvete, ble det litt lite engasjerende å løpe fram og tilbake i disse klaustrofobiske omgivelsene. Men det som gjorde at jeg til slutt la spillet på hylla var disse forbanna automatene som man hele tiden måtte innom for å mekke sammen nye evner/våpen og greier. De ble bare et stor irritasjonsmoment.

 

Men muligheten er alltid til stede for at jeg plukker opp PS3-versjonen når den kommer.

Jeg liker tross alt bedre å spille på konsoll kontra PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ja, anbefaler alle som vurderer å kjøpe spillet å teste ut demoen først, og selv om den overbeviser deg bør du tenke gjennom det en gang til. Demoen og de gode omtalene overbeviste meg til kjøp, i dag anser jeg det som et bomkjøp. I mine øyner er Bioshock noe av det mest overvurderte spillet de siste 7-8 årene... Og det er ikke noe jeg sier etter et fåtalls timer med spillet, jeg fullførte det hele faktisk, for å se om det ble bedre...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Historien i spillet er fantastisk, selvfølgelig tatt i betraktning at du faktisk må engasjere deg litt for den. Og du må heller ikke glemme at det er verken en bok eller en film det er snakk om her, men ett spill, og til spill og være er historien knall!

 

Gameplay-wise kan det virke litt platt når man skjønner at det å dø ikke straffer deg i det hele tatt. Man starter rett og slett i nærmeste "kammer", med full helse og ammo, og kan fortsette nøyaktig der du slapp. Fiendene har tilogmed like mye liv som de hadde da du døde. Dette er med på å ødelegge illusjonen om at Rapture er ett farlig og uforutsigbart sted.

 

Grafikken til spillet er rett og slett nydelig! Stilen, årstallet og det tekniske skinner igjennom overalt, og det er så gjennomført som fy! Da det har vært i utvikling lenger til PS3 og den får en grafisk ansiktsløftning vil jo dette bety at det vil se enda mer fantastisk ut.

 

Alt i alt er dette på topp tre listen min over spill i 2007.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...