Twinsen:) Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 av og til kommer det museklikklyd uten at jeg klikker på noe. Hvis jeg ser film i fullskjerm vises også pilen over filmen. Noen som vet hvordan jeg kan ta bort dette?
b-real Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Hei og velkommen til forumet! En ting du bør passe på når du poster inlegg, er det at du i emne sier noe om hva problemet er. Hvis du leser nettikette så gir det deg noen hint om hvordan du skal poste inlegg og andre småting Så til problemet ditt. Hvilket avspillingsprogramm er det du bruker for å spille av filmene, og hvilken film er det (av filformat da )
Twinsen:) Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Skrevet 7. mars 2003 ok. skal huske det til neste gang. Jeg bruker Zoom Player og spiller av .avi-filer, men disse uønskede klikkelydene kommer også selv om jeg ikke spiller av film. Men de er særlig irriterende når jeg ser film i fullskjerm. (Har jo gjerne lyden litt ekstra høy da.) + som sagt så vises den lille hvite pilen over filmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå