Gå til innhold

Trenger annbefalinger til et RPG spill!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har lyst på et nytt RPG spill.

Har allerede Two worlds og Oblivion..

Jeg er ikke ute etter et MMO spill som man må betale hver måned for.

Jeg er også ganske opptatt av grafikk også.. Vil hvertfall ikke ha noe 2D Greier ;)

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Age of Conan: Hyborian Adventuressom kommer no snart og tror ikke det er betaling hver måned.

Det skal i hverfall jeg ha meg. det kommer 23 mai.

Det koster ca. 100 kr. i måneden, så det skal jeg ikke ha ;)

Skrevet

Darkfall, spillet utvikeles av norske utviklere i Hellas. Det er ikke fast satt en langserings dato, men det skal komme ut i år. Mest sansynelig tredje eller fjerde kvartal

http://www.darkfallonline.com/ er paytoplay, men det ryktes at man skall kunne kjøpe for et og et år, uten at jeg er 100% sikekr.

Skrevet

Takk for alle svar! Skal skjekke ut alt sammen!

Tror jeg går for The Witcher denne gangen, men da vet jeg hva jeg burde prøve neste gang ;)

Skrevet

Likte du Two Worlds har du nok fått med deg at oppfølgeren kommer senere i år. Ellers har vi jo Gothic-serien, som minner mye om både Two Worlds og Oblivion. Morrowind var forgjengeren til Oblivion og regnet som mye bedre av de aller fleste som spilte den før Oblivion, så den kan jo være verdt en titt.

For øvrig likte jeg ikke Guild Wars noe særlig. Spillet i seg selv er greit nok, skjønt ikke det helt store. Problemet er bare at communityet er det desidert verste jeg har sett i noe MMORPG noensinne med klar margin. ;)

Skrevet

Liker du PvP, MMO, 0 grinding (ja 0) og ikke betale i månden?

Få deg Fury, kan kjøpes via nett og laste ned.

Veldig god grafikk, pure pvp og krever ikke beste gear (får via PvP) for å vinne, men skills.

Du velger om du vil betale i månden, betaler du får være med i ladders som gjør at du kan vinne irl. stuff (:

Er å anbefale!

Skrevet (endret)
Kanskje Neverwinter Nights 2 er noe? Jeg har det selv, men har ikke hatt tid til å prøve det enda dessverre. Men det har fått gode omtaler rundt omkring :)

Er et veldig forsjellig spill så trådstarter er obs på det :) .

Endret av KnewtFan
Skrevet (endret)
Kanskje Neverwinter Nights 2 er noe? Jeg har det selv, men har ikke hatt tid til å prøve det enda dessverre. Men det har fått gode omtaler rundt omkring :)

Nwn2 kunne ha vært bra hvis det ikke hadde vært for de hjerneskadede (og da mener jeg komplett evneveike, de setter seg fast i steiner og vegger og istedenfor å gå forbi noen som står i en dør så tar de lange omveier og drar med seg alt av monster som finnes underveis, og dersom partyet er nær døden så bruker de som kan heale noen ubrukelige dmg-spells på monsterne istedenfor osv osv) npc'ene du dra med deg overalt. Har dog hørt at multiplayer er en bedre opplevelse.

Anbefaller heller ikke The Witcher, dersom trådstarter satte pris på friheten i Oblivion.

Endret av Bellicus
Skrevet

Dere trenger ikke å tenke på meg mer! Dette kan heller være en tråd hvor folk annbefaler RPG spill til hverandre! Det er sikkert mange som kan ha nytte av en sånn tråd :)

BTW Bellicus: Jeg synes ikke at friheten i spillet er så farlig! Holder meg til The witcher nå ;) Har sett mye på det, og det ser ut som et spill som er midt i blinken for meg :)

Skrevet

The Witcher er absolutt et bra spill. Jeg har spillt igjennom det og kommer til å gjøre det igjen når den store oppdateringen kommer. Elsker hvordan spillet er rettet mot voksne.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Nwn2 kunne ha vært bra hvis det ikke hadde vært for de hjerneskadede (og da mener jeg komplett evneveike, de setter seg fast i steiner og vegger og istedenfor å gå forbi noen som står i en dør så tar de lange omveier og drar med seg alt av monster som finnes underveis, og dersom partyet er nær døden så bruker de som kan heale noen ubrukelige dmg-spells på monsterne istedenfor osv osv) npc'ene du dra med deg overalt. Har dog hørt at multiplayer er en bedre opplevelse.

Anbefaller heller ikke The Witcher, dersom trådstarter satte pris på friheten i Oblivion.

nwn er blitt veldig bra med siste patcher. og med dagens grafikk kort går det kjempe glatt. (når det kom ut var gpu kortene for dårlig til å kjøre det glatt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...