Gå til innhold

AoC: For sein til Early access :( Nokon andre?


Anbefalte innlegg

og jeg sier at de som ventet har bare seg selv å takke.. Det stod godt forklart mange steder at EA var limited.

 

Jeg er så dritt lei kommentarer som dette. Det er så fryktelig lite gjennomtenk og får meg til å spørre hvor mange duster som kommer til spille AoC. Hyler og skriker om at EA var begrenset som om det skulle være en universell sannhet. Jeg sliter veldig med å forstå slike uttalelse når det er burde være klart for alle oppegående mennesker at FC og Eidos har gjort en dårlig jobb med å informere både kunder og retailere.

 

Tro det eller ei, men det er ikke alle som sitter på det offisielle forumet og trykker f5 vært andre minutt.

 

Regner med at du er en av dem som ikke kunne bli med på EA siden du syter over kommentaren hans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Retailerene har vært idioter og ikke informert publikum godt nok om at Early Access var begrenset. De har også vært sleivete med å sende ut kodene. Glad jeg bestillte fra absoluttspill og fikk koden 2 uker på forhånd.

 

Alle de suppenissene som kansellerer spillet(ja, det er visst et par av dem på forumet) pga at de føler seg dårlig behandlet av funcom kan ta seg en bolle.

 

Hadde det vært 1 av 10 butikker som hadde kommet med feil informasjon så hadde det vært greit og da ville det selfølgelig vært butikkens feil. Men når (nesten?)ingen butikker har opplyst om at dette er limited så er det et større problem.

 

Og skylden må da enten legges på EIDOS(publisher) som ikke har opplyst butikkene skikkelig eller Funcom selv som ikke har opplyst EIDOS skikkelig. Kan skjønne frustrasjonen til enkelte.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
og jeg sier at de som ventet har bare seg selv å takke.. Det stod godt forklart mange steder at EA var limited.

 

Jeg er så dritt lei kommentarer som dette. Det er så fryktelig lite gjennomtenk og får meg til å spørre hvor mange duster som kommer til spille AoC. Hyler og skriker om at EA var begrenset som om det skulle være en universell sannhet. Jeg sliter veldig med å forstå slike uttalelse når det er burde være klart for alle oppegående mennesker at FC og Eidos har gjort en dårlig jobb med å informere både kunder og retailere.

 

Tro det eller ei, men det er ikke alle som sitter på det offisielle forumet og trykker f5 vært andre minutt.

 

Regner med at du er en av dem som ikke kunne bli med på EA siden du syter over kommentaren hans.

 

 

Faktisk ikke, har 2 EA kontoer. Lucky me.

 

Men i motsetning til visse andre så kan jeg sette meg inn i situasjonen til de som ikke har fått EA. Noen har kanskje ventet i 3 år på dette spillet og får ikke gleden av å være med fra day one.

 

En annen grunn til at jeg "syter" over kommentaren hans er at han tar grundig feil. Når han tar feil og samtidig ber de som går glipp av EA om å slutte å syte så er det grunn til å klage.

Endret av toeblast
Lenke til kommentar
og jeg sier at de som ventet har bare seg selv å takke.. Det stod godt forklart mange steder at EA var limited.

 

Både det at early access kostet penger og at det var begrenset med plasser er noe som systematisk har blitt mindre informert om enn selve early access.

Tolketdet alltid slik at CE var limited og derfor også EA. Ikke at EA var enda mer limited enn CE.

Lenke til kommentar
og jeg sier at de som ventet har bare seg selv å takke.. Det stod godt forklart mange steder at EA var limited.

 

Jeg er så dritt lei kommentarer som dette. Det er så fryktelig lite gjennomtenk og får meg til å spørre hvor mange duster som kommer til spille AoC. Hyler og skriker om at EA var begrenset som om det skulle være en universell sannhet. Jeg sliter veldig med å forstå slike uttalelse når det er burde være klart for alle oppegående mennesker at FC og Eidos har gjort en dårlig jobb med å informere både kunder og retailere.

 

Tro det eller ei, men det er ikke alle som sitter på det offisielle forumet og trykker f5 vært andre minutt.

 

 

Enig! og flott noen faktisk setter seg inn i "de dumme som ikke har fått med oss at det ikke var Limited access" sin tilstand... Fikk en tilsvarende beskjed (som den Bjohansen postet..) her en dag at : når jeg ikke var interessert nok til å vite dette, var det ikke synd på meg :p yeah yeah.

 

Litt dårlig informasjon, en dum kommunikasjonssvikt mellom utgiver og Funcom.

 

litt kjip tilstand nå... men vi overlever nok :p Rart seks dager føles så utrolig lenge når man nå har ventet i flere år.... *sukk*

Lenke til kommentar
Jævla kukfuncom... Hater de nå, ventet lenge på dette spillet og forhåndsbestilt, spillet er til og med en bursdagsgave fra morra mi... Det er extra surt at jeg må vente lengre nå fordi at jeg ikke rakk early access :/

Ta det med ro, verden går ikke under selv om du ikke får spillt spillet før 23. mai :!:

 

Før du vet ordet av det så er det 23. mai.

 

Du burde være glad for at du en gang får lov til å spille av moren din når du er 14 år...

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt Early access, men får ikke spilt pga jeg var sen med å registrere meg. ikke veldig fornøyd med informasjonen rundt dette, men nå lurer jeg på om det er mulig å laste ned spillet eller om spillet blir sendt til meg pr post???

mooo

Lenke til kommentar

Det eneste jeg blir litt irritert på er at:

 

På det kortet jeg fikk fra "ebgames" så står det på slutten av kortet: "Early Access sale and download starts the 16th of May". Dette stemmer jo ikke. Ble ikke Early Access utsolgt den 14/15. mai?

Lenke til kommentar

Hva skjer egentlig etter man har betalt for early access? Kan noen være så snill og fortelle meg det?

 

Jeg klikket "ja jeg vil gjerne spille litt før release" og ble trekt på konto, hørte ingenting fra funcom, fikk ingen instruksjoner og aner ikke hvorfor jeg ikke får godkjent "authentication" når jeg forsøker logge inn.

 

tester med username/password etter det jeg registrerte meg på funcom sine sider og testet med den koden jeg fikk på mail da jeg kjøpte collectors edition.

 

Slik som jeg har skjønnt det skulle jeg fått en egen key på mail av funcom etter de hadde tatt betalt for de 10 dagene, er dette riktig? For det har jeg ikke fått og ikke fått noe svar på flere dager på mail jeg sendte for å spørre om dette heller :-/

Endret av Slabbedasken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...