haalo Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Prosessor på minst 1 GHz.512 MB RAM minne. Puh, glad jeg bruker Pidgin .
Del Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Prosessor på minst 1 GHz.512 MB RAM minne. Puh, glad jeg bruker Pidgin . Hørte jeg noen si eeepc
Nedward Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Prosessor på minst 1 GHz.512 MB RAM minne. Puh, glad jeg bruker Pidgin . Pidgin støtter vel ikke MSN video?.
O.J Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Ja, det er en forferdelig ting å ha en fungerende økonomi med MS sin løsning. YouTube er ikke bærekraftig, sånn uten at den er under Googles arm. Youtube hadde klart seg bra i mange år før Google kjøpte dem opp. At dem ikke hadde et enormt overskudd var vel ikke et hinder. Dem klarte seg med reklameinntektene på forsiden.
iDude Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Ja, det er en forferdelig ting å ha en fungerende økonomi med MS sin løsning. YouTube er ikke bærekraftig, sånn uten at den er under Googles arm.Youtube bruker adwords, googles melkeku nummer 1 - så jeg vil tro den er relativt bærekraftig.
Nopros Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Så for meg Microtube jeg nå Microtube hihi den var god
Blåbær Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Ja, det er en forferdelig ting å ha en fungerende økonomi med MS sin løsning. YouTube er ikke bærekraftig, sånn uten at den er under Googles arm. Youtube hadde klart seg bra i mange år før Google kjøpte dem opp. At dem ikke hadde et enormt overskudd var vel ikke et hinder. Dem klarte seg med reklameinntektene på forsiden. Feil. De hadde og har fortsatt meget små inntekter iforhold til det det koster å drive youtube. Ser ikke for meg hvordan de skal klare å tjene penger, til det er kostnadene for store.
Del Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Feil. De hadde og har fortsatt meget små inntekter iforhold til det det koster å drive youtube. Ser ikke for meg hvordan de skal klare å tjene penger, til det er kostnadene for store.Har du dokumentasjon?
Blåbær Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Feil. De hadde og har fortsatt meget små inntekter iforhold til det det koster å drive youtube. Ser ikke for meg hvordan de skal klare å tjene penger, til det er kostnadene for store.Har du dokumentasjon? Ganske åpenbart spør du meg men siden du vil ha kilder så: http://techland.blogs.fortune.cnn.com/2008...the-money-clip/
_neuron_ Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Microsoft løste problemet med konkuranse i M$ stil, ved å blokke youtube linker: http://www.betadaily.com/2008/05/10/micros...live-messenger/ The Windows Live Messenger blog published a post admitting the problem which they claim was entirely controlled by a third party and their process of blocking harmful URLs. Litt av ett sammentreff men Endret 14. mai 2008 av _neuron_
Gjest Slettet+142 Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Hehe, ja, da jeg leste om blokkeringen tenkte jeg "Nå kommer det nok sikkert en videotjeneste fra micorsoft også.." og idag kom den (ller leste jeg om den iallefall) Microsoft hevded uansett at det var en feil at youtube(og andre sider/iper)-linkene ble blokkert, og at blokkeringen ble fjernet, men at det var en feil tviler jeg egentlig litt på..
_neuron_ Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Hehe, ja, da jeg leste om blokkeringen tenkte jeg "Nå kommer det nok sikkert en videotjeneste fra micorsoft også.." og idag kom den (ller leste jeg om den iallefall) Microsoft hevded uansett at det var en feil at youtube(og andre sider/iper)-linkene ble blokkert, og at blokkeringen ble fjernet, men at det var en feil tviler jeg egentlig litt på.. Veldig snodig at det skal komme akkurat når de lanserer videotjeneste ihvertfall , men det virka vel, hvis pluttselig ikke youtube virker og du ser en fin reklame for ett alternativ prøver du det vel..
Thlom Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg kommer ikke til å bli noen fast bruker, på grunn av brukergrensesnittet. Microsoft har ikke fokus på videoen du vil se, men på alle andre videoer du har mulighet til å se. Videoen er satt til side i ei lita boks helt til høyre i skjermbildet. Også er det ikke mulig å embede videoene på andre nettsider enn Spaces?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå