abene Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Microsoft har lansert en ny videotjeneste som er integrert i Live Messenger. Les mer
Demantios Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Blir vel en like stor utfordrer som live search var til google tenker jeg Glad jeg bruker amsn Endret 14. mai 2008 av PepsiCo
Muffinman Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Spørs om Youtube er såpass etablert at de er vanskelig å utfordre. Både fordi de har mange brukere, og at svært mange etterhvert forbinder det å legge ut video på nett med Youtube. Jeg er spent på hvor mye integreringen i Messenger får å si. Her er det jo en svært stor eksisterende brukermasse. Men de aller fleste av disse som legger ut video på nettet bruker vel allerede Youtube. Endret 14. mai 2008 av Muffinman
Habitats Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Enig med muffinman. Konseptet er jo i teorien ganske bra, men tviler på at dette vil bli noe særlig utbredt.
VirtualBox Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Mer mas fra Microsoft. I går skulle de gi oss universet. Kanskje de skulle konsentrere seg om å lage et OS som virker?
Toa Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Mer mas fra Microsoft. I går skulle de gi oss universet. Kanskje de skulle konsentrere seg om å lage et OS som virker? Kanskje du skulle konsentrere deg om å ikke virke så bitter?
Flimzes Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 For at det skal bli bra så kan de fokusere på to ting: En lett avspiller, god videokvalitet. For det er på disse punktene youtube faller gjennom.
Colossus Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 De har nubbsjangs. Mulig de kan ta en liten del av markedet, men aldri i nærheten av YouTube. Se bare på Google, det endte i oppkjøp av YouTube.
Flimzes Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 De har nubbsjangs. Mulig de kan ta en liten del av markedet, men aldri i nærheten av YouTube. Se bare på Google, det endte i oppkjøp av YouTube. Dessverre, for googlevideo kan/kunne ha høykvalitetsvideo (om det fortsatt finnes), og avspilleren var bedre enn youtube sin.
b-real Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Kanskje du skulle konsentrere deg om å ikke virke så bitter?Litt vanskelig når en er iherdet *unix-tilhenger MS er såpass stort selskap at de har da andre ting å gjøre en bare å levere OS.
Amon Amarth Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Vet iværtfall at det hadde gjort det lettere for meg å laste opp filmer som vennene mine kan se =)
BorN Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Internet Explorer 6 eller senere med JavaScript aktivert, eller Firefox 2.0 eller senere. Oi, hva er det som skjer? Dette er kanskje den første gangen jeg har sett at Microsoft har så mye som nevnt noen annen nettleser enn Internet Explorer i produktsammenheng. Mulig andre har sett dette før, men jeg er litteranne overrasket. Småpirk: Du og din venn kan nå se på det samme klippet samtidig som dere chatter. Det mangler en bokstav her. Endret 14. mai 2008 av BorN
007CD Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Nei dette her tar nok ikke av, ikke for min del iallefall. Bruker Live Messenger nettverket men IKKE Microsoft sin klient så en god del av disse avanserte funksjonene funker ikke hos meg, men det er bare vell og bra spør du meg, slipper nudge og en masse annet skitt pluss de klassiske MS bugsene. Tviler på at MS har en suksess formel her.
O.J Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Veldig skeptisk til om ms vil få samme iherdige brukermassen som youtube har. Har mange channels der som jeg nesten gleder meg til kommer med nye videoer.
Blåbær Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Ser ut som en oppdatert utgave av gamle soapbox som de måtte kutte ut pga for mye piratkopiert materiale.
MCDr Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Først får jeg beskjed om at nettleseren min ikke er støttet. Noe den skal være i følge spesifikasjonene. Så må jeg se en reklame før jeg får se første film.. Så ser jeg et par filmer før jeg må se reklame igjen.. Så lukker jeg vinduet og kommer aldri til å gå inn på denne siden igjen.
O.J Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Uff ja, youtube skjemmer oss bort ved å ikke ha reklamer i videoene sine. Kommer nok ikke til å besøke den siden igjen. Typisk MS-ideologi med de reklamene.
Fruktkake Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Ja, det er en forferdelig ting å ha en fungerende økonomi med MS sin løsning. YouTube er ikke bærekraftig, sånn uten at den er under Googles arm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå