Gå til innhold

Billigste operatør med fri data avtale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor har i alle fall en "øverste grense" på hvor mye du kan bruke i døgnet. Er garantert ikke det billigste alternativet, men det har ihvertfall blitt besparende for min del. Når jeg er på reise, små turer eller utflukter - så vet jeg at jeg bruker maksimalt 75 kr den dagen på datatrafikk.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har i dag Talkmore og er veldig fornøyd, men jeg bruker en god del penger på data, og er derfor veldig sugen på en fridata tjeneste, noe Talkmore ikke tilbyr. Lurer da på det beste alternativet til Talkmore, som også har fri data (24 timer i døgnet)?

 

Takker for svar!

 

Telenor: Kr 499,- pr mnd

Netcom: Kr 499,- pr mnd

Chess: Kr 450-, pr mnd

Tele 2: Kr 489,- pr mnd

Lenke til kommentar
Må jo bli det mye omtalte MTU da.

Gratis med surf så lenge du er i deres nett...men det fungerer jo ikke da forløpig.

Men det er kanskje lys i tunnellen snart for oss som hoppet over til MTU...

Og hvis du åpner det snart er det jo ikke akkurat noen toppfast du får. Netcom og Telenor har jo fått Turbo-3G over store deler av landet allerede.

Lenke til kommentar

Dersom ein ikkje brukar internett på kvardagar mellom klokka 7 (8) og 17 kan kveld- og helgefastprisabonnementa til Telenor (Netcom) vere eit billeg alternativ. Kostar 119 (99) kr./månaden. Datatrafikk på dagtid kostar 5 kr./MB, med ein makspris på 50 kr. for begge abonnementa.

 

Ser ein vekk frå fastpris og MTU har One Call billegast pris per MB, nemleg 5 kr.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
Hei!

 

Har i dag Talkmore og er veldig fornøyd, men jeg bruker en god del penger på data, og er derfor veldig sugen på en fridata tjeneste, noe Talkmore ikke tilbyr. Lurer da på det beste alternativet til Talkmore, som også har fri data (24 timer i døgnet)?

 

Takker for svar!

 

Hvis det er så viktig for deg, så kan du opprette et enkeltmannsforetak. Dermed oppretter du et dataabonnement hos f.eks Telenor, hvor du får fri data for 350,-

 

Nå har jeg ingen anelse om hvordan dette er i forhold til privatmarkedet, men for mye data, så er det et gunstig abonnement.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har i dag Talkmore og er veldig fornøyd, men jeg bruker en god del penger på data, og er derfor veldig sugen på en fridata tjeneste, noe Talkmore ikke tilbyr. Lurer da på det beste alternativet til Talkmore, som også har fri data (24 timer i døgnet)?

 

Takker for svar!

 

Hvis det er så viktig for deg, så kan du opprette et enkeltmannsforetak. Dermed oppretter du et dataabonnement hos f.eks Telenor, hvor du får fri data for 350,-

 

Nå har jeg ingen anelse om hvordan dette er i forhold til privatmarkedet, men for mye data, så er det et gunstig abonnement.

Fri Bruk koster 399 kr. og det er uten mva, så prisen blir omtrent den samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...