Gå til innhold

AoC: Hvor mye gleder dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gledet meg til dette i laaang tid! Men tidspunktet kunne helt klart ha vært bedre for min del, er i Tyskland fra 15. til 19. mai. Men nå skal spillet straks installeres, sånn at mest mulig er klart til neste mandag! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på trådstarter her.. jeg blir nesten kvalm, fordi jeg gleder meg så sykt mye..

har brukt halve dagen her bare og sett filmer fra open beta'en, og masse snadder.

det er ubeskrivelig på hvor mye jeg gleder meg...

Skrevet

Klarer ikke helt til å få megselv til å bestille spillet jeg. Det er mange gamle kjente fra andre spill som skal spille det, så jeg kommer garantert til å hvertfall teste det etterhvert men betaen ga meg frysninger. Har ikke lyst til å utsette meg selv for et uferdig spill.

Får vel vente til det kommer og høre hva folk sier etter et par uker.

Gjest member-97590
Skrevet
hvor kan du se filmer fra open beta??

da har eg noe og gjøre i natt :p

Vil tippe du finner en ganske bra dose med filmer på youtube.

Skrevet

Gleder meg sykt mye! Har spilt Anarchy Online siden 2005(konto registrert da), og har stort sett likt hva Funcom har klart å gjøre med spillet. Sett bort fra random server issues.

Grunner til at jeg gleder meg:

- Vi er en vennegjeng som skal spille det(artig å kunne spille sammen)

- MMO er stort sett lub<3

- Stemningen er herlig

- Noe nytt(trenger ikke å være noe teknisk nytt, men spillet og historien er nytt. Samt det å prøve å feile på bosser uten å få alle taktikkene servert på sølvfat fra spillere som har spilt i 10 år allerede.)

Skrevet
Samt det å prøve å feile på bosser uten å få alle taktikkene servert på sølvfat fra spillere som har spilt i 10 år allerede.)

Som om ikke taktikkene kommer ganske kjapt på nett uansett. Tar ikke så lang tid å kjenne en boss.

Skrevet

Gledet meg endel fra jeg pre-ordered spillet. . men nå, åå dæven :) nå er det helt sykt å jeg gleder meg!!! :) CROM!!

Skrevet

|---------------------------------------------| <- Så mykje.

Har gleda meg sjukt mykje i 1 mnd nå. Telt ned sidan 20. Mars :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...