Gå til innhold

Hva synes dere om det nye designet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Når du meiner designet,meiner du da forumet eller heimesidene generelt?

 

Om du meiner forumet..Så kunne eg tenkt meg å bli varsla på e-post om nye innlegg i emner som eg ikkje har starta.Og at det var ein link til private meldingar på framsida av forumsida :wink:

Slik at ein slepper å skrive linken "heile" tida..

Kan alltid lagre den i bokmarks.Men,hadde likevel vært greit med desse endringane..

 

Eg veit det har blitt sagt tidligare at det skal bli arbeida med ein slik funksjon som gjær at ein kan bli varsla på e-post om innlegg i emner som ein ikkje har starta sjølv ...

Lenke til kommentar

Stilig nok det... litt livligere enn dagens.

 

Men siden blir litt i overkant med 4 kolonner (forutsetter jo 1024*768 i fullskjerm), jeg savner litt luft innimellom. Jeg har egentlig aldri vert helt konfortabel med digitalkamera.no (Det er her dere har hentet designet?) pga. overladning av forsiden.

 

Ellers var det jo en frisk logo og fin fargebruk og sånn da...

Lenke til kommentar

positivt: "andres datanyheter"

 

negativt: jeg får horisontal scrollbar :sad: Å sette vidden på tabellen til 1000 pixels er da utrolig klønete. IMO burde dere fjerne den blå ramma helt til høyre hvor "partnere" osv står. Legg den under "siste fra bruktmarkedet" og fjern "siste større artikler" og "flere nyheter" i den blå ramma helt til høyre. Er man interessert i flere nyheter kan man se i nyhetsarkivet og er man interessert i store artikler så trykker man på artikler.

 

 

Redigert; har en 19" som jeg kjører på 1152. Grunnene til h.scrollen er at hotlisten tar mer plass enn 152 pixels. Ofte er grunnen også at jeg ikke kjører opera i fullskjermodus(må bare legge det til så ingen newbies skal klage på at jeg kjører i 800x600 eller no).

_________________

den VERSTE 14tissen i dette forumet ! :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-01-11 15:53 ]

Lenke til kommentar

Jeg synes siden er pen og oversiktlig. Jo mindre trykking som skal til for å finne det man leter etter, jo bedre.

 

MEN: Det kan bli litt vel mye på forsiden. Jeg bruker som regel 1600*1200, så plassen er det ikke så farlig med, men hvis man bruker mindre (noe veldig mange gjør) kan det bli litt trangt om plassen.

 

LOGO: Den gamle logoen synes jeg er stiligere enn den nye. Den nye blir liksom "borte" på forsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...