Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er mulig de gjør det. Ser at det står at det bare er 20 plasser på dataingeniør, men i fjor var vi 23 eller 24 som startet på linja.

 

Gratulerer til Høgskolen med en solid økning i søkertallene! IT/Medielinjene har en økning på 37%. 80% økning på medieproduksjon bachelor. Sykt.

I følge det som står her så hadde IT en økning på 80%, økonomi og ledelse 48%, ingeniør 36% og mediefagene 5%. Uansett om det stemmer eller ikke er det ihvertfall positivt. :)

Lenke til kommentar
Ja, det er mulig de gjør det. Ser at det står at det bare er 20 plasser på dataingeniør, men i fjor var vi 23 eller 24 som startet på linja.

 

Gratulerer til Høgskolen med en solid økning i søkertallene! IT/Medielinjene har en økning på 37%. 80% økning på medieproduksjon bachelor. Sykt.

I følge det som står her så hadde IT en økning på 80%, økonomi og ledelse 48%, ingeniør 36% og mediefagene 5%. Uansett om det stemmer eller ikke er det ihvertfall positivt. :)

 

Er jammen ikke sikker jeg, men så at en av faglærerene hadde skrevet det på Fjesboka... HiG har i hvert fall økt endel.

 

Ser de også har opprettet årsstudium i mediemanagement. Lurer på hvordan det blir...

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
For de som lurer på søkertallene og om det evnt er vanskelig å komme inn kan ta en titt her. Noen førstevalgssøkere detter som regel fra på grunn av manglende papirer, fag etc.

 

Ble litt skjelven i beina nå :/

 

30 planlagte studieplasser på informassjonssikkerhet, og 30 søkere som har det på 1. pri med mindre jeg husker feil :p

 

Ja, det er mulig de gjør det. Ser at det står at det bare er 20 plasser på dataingeniør, men i fjor var vi 23 eller 24 som startet på linja.

 

I så fall stiller vel de som må ta sommerkurs helt bakerst?

Lenke til kommentar
What the fuck.. nå får jeg ikke opp "mine søknader" på studweb (der man søker om sommerkurs).. er den blitt sletta da? Sendte jo inn omslagsarket i mars.. Noen andre som skal ha sommerkurs som kan bekrefte omd e kommer inn på mine søknader eller ei?

https://www.studweb.no/as/WebObjects/studen...sokweb?inst=HiG

 

Søknaden er borte her også, men er ganske sikker på at det er ble fjernet når de fikk det omslagsarket

Endret av Haugn
Lenke til kommentar

Har nå søkt på mediemanagment, og fått høre fra skolen at det er omtrent 25 søkere og 30 ledige plasser - så det lover jo godt!

 

Tenkte egentlig å finne en leilighet på det private markedet, siden jeg flytter sammen med kjæresten min, og vi derfor kan dele på husleien. Sjekker jevnlig på finn.no, men foreløpig har det ikke vært noe som passer oss helt enda.

Har i det siste vurdert muligheten for å søke om studentleilighet som en midlertidig løsning.

Noen som har bilder av disse som gir et inntrykk av standarden?

Lenke til kommentar
Hehey, mediemanagement. Jeg går mediemanagement. :p

 

 

hehey, fortell, er det bra? trives du?

 

Skolen er knall, foreleserene er veldig flinke, men studiet er jeg litt spørrende til ennå. Har ikke vært så mye "management" ennå, mer grunnleggende designting osv. Man får jo kjennskap til prosessene og slikt, så sånn sett er det jo greit, men jeg savner mer økonomi, ledelse og slike ting. Kommer vel muligens litt mer av det utover de tre årene, men kunne gjerne vært mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...