Gå til innhold

32.700kr til konfirmasjonen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en million!!! amagad.. IN your face.. høhø. Neida.

 

Fikk to valg enten få pengene med engang eller dette valget (tok selvfølgelig dette valget)

 

Ble ikke så mye, 5k. men fikk noe heller annet. aksjer, moped/bil lappen og reise til USA med 50k ifølge(banken) når jeg ble 18år :)

 

Fornøyd? JA. hadde jeg tatt pengene så hadde det vel gått til pc eller noe annet dritt.

Lenke til kommentar

vel, for de så var det, "framtiden". Det er vel litt av grunnen hvorfor jeg fikk bare 5k ;) fjortenåringer som får x-antall lapper i hånden veit jo hva det fører til..

 

Mange som jeg kjenner angrer på at de brukte konfirmasjons pengene til pc eller andre duppeditter. 4-5 årgammle hardware deler er jo ikke verdt så mye idag akkurat, enn hva aksjer kan tilby ;)

Endret av laffe
Lenke til kommentar
vel, for de så var det, "framtiden". Det er vel litt av grunnen hvorfor jeg fikk bare 5k ;) fjortenåringer som får x-antall lapper i hånden veit jo hva det fører til..

 

Mange som jeg kjenner angrer på at de brukte konfirmasjons pengene til pc eller andre duppeditter. 4-5 årgammle hardware deler er jo ikke verdt så mye idag akkurat, enn hva aksjer kan tilby ;)

Så fort ikke disse såkalte aksjene dine raser i verdi, og da sitter du der med pent lite av verdi du også. Ikke vær naiv. :)

Lenke til kommentar

Fikk vel 13-14 000 når jeg konfirmerte meg + en mobiltelefon til ca. 3000. I dag er jeg 19 år.

Var storfornøyd med konfirmasjonen min, og fikk omtrent som forventet.

 

Syns det er helt sykt at folk skal være så jævlig materialistiske i forhold til konfirmasjon. Herregud, tenker bare på gavene.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk er så gnie med å åpne lommeboka jeg. Ser at noen får en god sum, men folk som får 6 - 10 000 kr er jo helt for gale med tanke på hvor godt vi egentlig tjener i Norge.

 

Hadde en nevø som konfirmerte seg, og da punget jeg ut med 14 000kr. Men det er jo utrolig kjedelig å "bare" få penger på en slik dag, så jeg slengte med en sånn game-station 3... eller hva nå dere ungdommer kaller den greia.

 

Husker selv når jeg konfirmerte meg... fikk dress og noen få lapper... utrolig kjipt! Derfor er det utrolig gøy å gi litt ekstra slik man selv ville ha hatt det.

Lenke til kommentar

Fikk 24 000 eller noe, var ganske fornøyd egentlig, kjøpte meg jo selvfølgelig ny pc for 10 lapper dum som jeg var, satte resten inn i et aksjefond og de steg opp til nesten 30 igjen. Kjøpte meg snowboard, litt klær og annet tull og har nå en liten slump igjen. Nå som jeg tjener penger selv synes jeg ikke 30 000 er så mye uansett. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...