Gå til innhold

Når får butikkene inn GTA IV, og hvilken butikk er raskest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spaceworld og Elkjøp sa de skulle få det inn i dag, men de har ingenting i dag, og nå ringte jeg 8 forskjellige butikker og alle sier kanskje onsdag, eller kanskje torsdag.

Skrevet

2-8 virkedager fra onsdag forrige uke ellerno.. Den er landsdekkende har jeg funnet ut! De kunne ha fått på fredag, men det gjorde dem ikke. Ikke på lørdag eller i dag eller..

Spaceworld får det med budbil med en gang det kommer så de har lovt meg at de får det først av alle og ringer med en gang det er inne. Selvom det er 5 min før stengetid skulle dem ringe og holde åpent så folk får henta det. Vi får se...

Spaceworld her hadde bestilt 150 kopier, men regna med og få 30 av dem til og begynne med så kaoset er sikkert ikke over før om et par uker..

Skrevet (endret)

Jeg var på Elkjøp 7 i morres, men det eneste de hadde da var GTA IV Special Edition som kosta 1000,-. Litt i drøyeste laget, selv om det fulgte med masse fancy greier. Jeg skal ha spillet jeg, ikke masse dilldall.

Endret av Vintermåne
Skrevet

burde planlagt litt bedre og bestilt det fra Kanada for lenge siden. Levert på døra til den nette sum av 332kr (eller var det 336kr?)

Mye bedre.

Syns det er litt synd at prisene på spill er så absurd høye i vårt kjære hjemland.

Skrevet

På mandag snakket jeg med 4 forskjellige Spaceworld-butikker og 2 av de ante ikke, 1 sa onsdag og den siste sa torsdag. Det har ikke kommet i dag, så jeg satser virkelig på at det kommer i morgen.

Skrevet (endret)

Kjøpte spillet i går på Mix Scene 1 på kaia i Kristiansund.

På spaceworld har de to igjen :p

Til 360 that is.

Vet jeg ikke hjelper til, men er moro å gloate :green:

Endret av edge
Skrevet
burde planlagt litt bedre og bestilt det fra Kanada for lenge siden. Levert på døra til den nette sum av 332kr (eller var det 336kr?)

Mye bedre.

Syns det er litt synd at prisene på spill er så absurd høye i vårt kjære hjemland.

Nå har vi også veldig høye lønninger.

Skrevet

Spillet ble sendt fra Danmark i går ut til de største nettbutikkene og kjedene. Det skulle egentlig blitt sendt på tirsdag.. også egentlig onsdag.. så vi får krysse fingra for at det endelig ble sendt i går. Det kommer dog som ekspress levering så godt mulig vi(absoluttspill) får det i dag, men det kan selvfølgelig drøye til tirsdag, noe som ikke er usansynelig.

Hørte at til tross for at de ikke klarte sende ut de store sendingene, så har de klart så sende ut sånn 1-10 kopier til div små butikker og koisker. så går jo ann å prøve lykken. de burde fått spillet i går. Sikkert til blodpris:P

Skrevet (endret)

Kjøpte mitt hos absoluttspill igår var det vel (på interveven), ble også sendt igår :) (ps3 utgaven,flere som har inne xbox360 versjonen)

Endret av AllFather
Skrevet

Mye bedre.

Nå har vi også veldig høye lønninger.

Nå syns jeg priser skal gjenspeile verdien av varen, ikke hva kjøper har i inntekt. Nå er det ikke sånn at John Fredriksen og Bill Gates betaler mer for varene sine enn meg, selv om de tjener endel mer enn meg.

Skrevet
Er det noen andre butikker som har fått det?

Så langt ser det ut som at bare absolutt spill har det på lager. Jeg vil helst kjøpe det i butikk.

trur div spaceworld får i morgen.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...