Gå til innhold

Halo 3 -. Pro Clan :)


Anbefalte innlegg

Jeg Har tenkt å starte en Halo clan, Men trenger noen folk som kan joine?

Jeg kan stille med:

-Website

-Teamspeak server( hvis vi skal bruke noe annet ett ingame voice)

 

K/D ratio på mest mulig 1+ så er jeg fornøyd (dette etter ca 100 matcher )

DU skal kunne spille halo, på en måte som du ikke dør, men greier å drepe på. Du skal kunne spille når vi setter opp "Treninger" og "kamper" som enda ikke er helt bestemt, men som vi innad i clanen blir ening om :)

 

Du skal ha:

Halo3 (egen acc)

Xbox 360

Xbox live gold membership

Tv

Pc evt laptop (til bruk av forums, evt teamspeak )

 

Kom også gjerne med tips =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg Har tenkt å starte en Halo clan, Men trenger noen folk som kan joine?

Jeg kan stille med:

-Website

-Teamspeak server( hvis vi skal bruke noe annet ett ingame voice)

 

K/D ratio på mest mulig 1+ så er jeg fornøyd (dette etter ca 100 matcher )

DU skal kunne spille halo, på en måte som du ikke dør, men greier å drepe på. Du skal kunne spille når vi setter opp "Treninger" og "kamper" som enda ikke er helt bestemt, men som vi innad i clanen blir ening om :)

 

Du skal ha:

Halo3 (egen acc)

Xbox 360

Xbox live gold membership

Tv

Pc evt laptop (til bruk av forums, evt teamspeak )

 

Kom også gjerne med tips =)

Tjaaa, kan jo vurdere å være med :yes:

 

 

Jeg Har tenkt å starte en Halo clan, Men trenger noen folk som kan joine?

Jeg kan stille med:

-Website

-Teamspeak server( hvis vi skal bruke noe annet ett ingame voice)

 

K/D ratio på mest mulig 1+ så er jeg fornøyd (dette etter ca 100 matcher )

DU skal kunne spille halo, på en måte som du ikke dør, men greier å drepe på. Du skal kunne spille når vi setter opp "Treninger" og "kamper" som enda ikke er helt bestemt, men som vi innad i clanen blir ening om :)

 

Du skal ha:

Halo3 (egen acc)

Xbox 360

Xbox live gold membership

Tv

Pc evt laptop (til bruk av forums, evt teamspeak )

 

Kom også gjerne med tips =)

Tjaaa, kan jo vurdere å være med :yes:

Lenke til kommentar
med den laggen som er i mot xbl serverne fortiden så er det jo håpløst og spille seriøst noen som helst måte uten og dra på lan .

 

kunne vurdert det hvis jeg hadde sluppet xbox live

Hehe :) njoa, litt lagg er det da alltids, men merker ikek det noe særlig jeg :) sitter med ganske god linje, men men :)

Lenke til kommentar

god linje har lite med saken og gjøre , og du lagger nokk du og , du bare ikke vet det ;)

 

eller lag er feil ord da det er høy latency jeg snakker om , som og bli skut når du er rundt hjørner ol.

 

når man tenker på at det ikke skal mere en 2-3 sek og ta ned en motstander så er 3-400 ms en meget avgjørende faktor .

 

når jeg spiller avslutter jeg det meste som bruker nettet her , men det er fortsatt plagsomt høyt .

 

på xbc eller xkai så er det hel utmerkede linjer , med det er lite kamper og mye lavere spille nivå .

Lenke til kommentar
god linje har lite med saken og gjøre , og du lagger nokk du og , du bare ikke vet det ;)

 

eller lag er feil ord da det er høy latency jeg snakker om , som og bli skut når du er rundt hjørner ol.

 

når man tenker på at det ikke skal mere en 2-3 sek og ta ned en motstander så er 3-400 ms en meget avgjørende faktor .

 

når jeg spiller avslutter jeg det meste som bruker nettet her , men det er fortsatt plagsomt høyt .

 

på xbc eller xkai så er det hel utmerkede linjer , med det er lite kamper og mye lavere spille nivå .

hehe =) Njoa, Har mye å si, men jeg pwner selvom jeg har den msen ;) ser ikke på det som noe motstand for meg :p

Lenke til kommentar
Hmm, virker interessant har dessverre mistet mye av skillsa og tullet veldig mye i Ranked. Får se om jeg legger in en søknad.

hehe :) Nå istarten er jeg bare hypp for å få samled sammen en liten gjeng også kommer vell skillsa etterhvert :)

Lenke til kommentar

Jeg ligger for tiden på 0.82, men det jeg mangler på skillz, tar jeg lett igjen på kommunikasjon, moral og disiplin. Ikke sant, 3000? :)

 

Når sant skal sies har jeg i de siste ukene hatt bra ratio, men blir trukket ned av tidligere "bragder".

 

Uansett, jeg slenger meg på hvis det er mulig.

Lenke til kommentar
Jeg ligger for tiden på 0.82, men det jeg mangler på skillz, tar jeg lett igjen på kommunikasjon, moral og disiplin. Ikke sant, 3000? :)

 

Når sant skal sies har jeg i de siste ukene hatt bra ratio, men blir trukket ned av tidligere "bragder".

 

Uansett, jeg slenger meg på hvis det er mulig.

Stemmer du e en røver på samkjøring og komunikasjon! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...