Timeo Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Noen som vet om noen gode kart for aoc? Helst detaljert og med høy oppløsning.
alike Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Her har du det du ser etter Endret 4. mai 2008 av Arveen
Timeo Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Ser kult ut, men det er jo fire år gammelt, kan neppe være helt up to date.
Akidon Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Haha Hyboria er borte for lengst. Er ikke akkurat som om, det dukker opp ting uten videre...
Akidon Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 For å si det sånn noe annet hadde vert latterlig. De lager et spill som handler om Hyboria. De kan jo ikke bare finne på ting. Hyboria er sånn som det er.
Timeo Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 BILDE Det er det jeg bruker til wallpaper men det er jo ikke age of conan det er, det er et kart over hyboria. Hadde mer håpet på et faktisk kart over spillverdenen som viser zones o.l. Noe lignende som dette: http://wow.gamona.de/worldmap2/ men tviler jo at det finnes noe så detaljert enda.
Robinvi Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Alle zonene er ikke åpne. Du finner et bilde av det i betaen, men jeg holder på å laste ned spillet på nytt etter en formatering nå. Kan poste et senere, hvis ikke noen andre beta testere kommer med i forkjøpet.
øl_i_tastaturet Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 "Iranistan" og "Zembabwei" ?? Er det en spøk eller noe?
ØysteinT Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Her ser du hvor navnene på landene i Conan-universet trolig stammer fra: http://en.wikipedia.org/wiki/Hyborian_Age#Etymology
ZyNTaX_1337 Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Når man ser på Tortage på kartet, så skjønner man hvor stor verden dette faktisk er!
nagina Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Når man ser på Tortage på kartet, så skjønner man hvor stor verden dette faktisk er! Satt og så og så og så på kartet etter Tortage, "omfg" så liten Om dette skulle stemme, fytti **** så stort spillet vil være
Atomics Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 "Iranistan" og "Zembabwei" ?? Er det en spøk eller noe? Howard har formet verden, og navnsatt landene og områdene basert på sine de kulturene og rasene og de egenskapene som han likte best. Hyboria er som vår verden, bare med alle de kuleste tingene han visste om i verdenshistorien på en gang. Husk at på dette kartet, så finnes kun 3 land + Boarder Kingdoms, som er med i spillet sammens med noen øyer (f. eks Tortage) Resten kommer antagligvis med expansions de neste 10 årene....
Frohman Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Ser ut som det er en blanding av Afrika vest for Vilayet Sea og Øst-Asia på den andre siden.
tflovik Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) For å klargjøre det med navnene på land. Tok å sjekket et Conan blad jeg har fra 1990, akkurat samme map som den som vises her, til og med Tortage var med. Så dette er ikke noe som FUNCOM har diktet opp, det er slik som den opprinnelige forfatteren av Conan universet lagde det. Endret 6. mai 2008 av Wowaddict
LordjOX Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Jupp kartet stemmer. Det samme kartet er referert til i spillet. Hyboria er vår verden i en glemt tid, etter at atlantis sank. Navn og lore er sterkt inspirert av en suppe av mytologier og det politiske klimaet på 1930-tallet.
Frederick_ Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) lol, jeg klarer ikke finne Tortage på kartet jeg ^^ nvm, fant det Å fy søren, verdenen vil bli stor med tanke på hvor lite Tortage er Endret 6. mai 2008 av Silo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå