Gå til innhold

BK: Vandrefalk i 300 km/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som ikke får opp dette bildet? Har lest kommentarene og skulle gjerne ha likt å sett dette blinkskuddet...

K

Skrevet
Jeg vil våge å påstå at forumet her er mindre stabilt enn foto.no, så vet ikke helt om den holder :)

Er forumet nede, er det ingen som har behov for å se bildet heller :p Bare for å være vanskelig, liksom.

Dette bildet høres jo knallflott ut, jeg vil også se!

Skrevet

Kan legge til at den tvilsomt er i 300 km/t...

Det er en hastighet som ble målt fra luftballong med en hopper sammen, og vandrefalken stupte loddrett ned (Akselrerte fra hopperen noe brutalt rett før de skulle til å avslutte forskningen) og da var den ikke på jakt, og den forfulgte vel mer denne ravna, enn å bare stupe rett ned fra mange tusen meter?

Det gjør ikke noe, men 300km/t mener jeg er en overdrivelse :)

Skrevet (endret)
Føler på meg at det blir en heftig diskusjon her mellom Olsen og Gissan. Kverulerende unger altså! :p

Aner jeg en liten misunnelse på at Gissan klarte å komme med det han lovet tidlig i april - et bra og spennende bilde med en rovfulg :hmm:

Tom

Endret av tomsi42
Skrevet

ikkje bare chatter du i vei i andres tråder mr olsen. Du gir heller ikkje særlig med tilbakemelding. På tide å skjerpe seg?

jeg likte bilde svært godt. Fanget i rett øyeblikk. Skulle bare ønske å se den nederset litt klarere, men et artig bilde. Som har liv kontra alt av fugl som er dødt og drittkjedelig!

keep em coming

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...