Gå til innhold

BK: Vandrefalk i 300 km/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil våge å påstå at forumet her er mindre stabilt enn foto.no, så vet ikke helt om den holder :)

 

Er forumet nede, er det ingen som har behov for å se bildet heller :p Bare for å være vanskelig, liksom.

 

Dette bildet høres jo knallflott ut, jeg vil også se!

Lenke til kommentar

Kan legge til at den tvilsomt er i 300 km/t...

Det er en hastighet som ble målt fra luftballong med en hopper sammen, og vandrefalken stupte loddrett ned (Akselrerte fra hopperen noe brutalt rett før de skulle til å avslutte forskningen) og da var den ikke på jakt, og den forfulgte vel mer denne ravna, enn å bare stupe rett ned fra mange tusen meter?

 

Det gjør ikke noe, men 300km/t mener jeg er en overdrivelse :)

Lenke til kommentar
Føler på meg at det blir en heftig diskusjon her mellom Olsen og Gissan. Kverulerende unger altså! :p

Aner jeg en liten misunnelse på at Gissan klarte å komme med det han lovet tidlig i april - et bra og spennende bilde med en rovfulg :hmm:

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

ikkje bare chatter du i vei i andres tråder mr olsen. Du gir heller ikkje særlig med tilbakemelding. På tide å skjerpe seg?

 

jeg likte bilde svært godt. Fanget i rett øyeblikk. Skulle bare ønske å se den nederset litt klarere, men et artig bilde. Som har liv kontra alt av fugl som er dødt og drittkjedelig!

 

keep em coming

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...