Gå til innhold

Mest undervurderte spillere i Premier League


gaamst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fletcher og park er vell ikke undervurdert. Begge to er middelmådige spillere.

 

Kan muligens være 50 % enig når det gjelder Fletcher, men Park er mektig undervurdert han er etter min mening god nok for de fleste PL lag fast, og definitivt god nok til å ruleres med i United.

 

Bentley er rå, og er definitivt ikke overvurdert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vedran Ćorluka (Manchester City)

Nicklas Bendtner (Arsenal)

Wilfred Bouma (Aston Villa)

Gaël Clichy (Arsenal)

Ricardo Carvalho (Chelsea)

Jérémie Aliadière (Middlesbrough)

 

 

Er enig! Du er fan meg en fornuftig mann :) En spiller osm jeg synes mest synd på er nemlig Ricardo Carvalho, alle tenker hele tiden på Terry. MEN Carvalho rydder opp alt for Chelsea, han gjør sjelden feil. Flink å plassere seg riktig og hindrer motstand å våge seg inn. Ergo mindre oppmerksom på ham, ikke fordi han er dårlig men at motstand tør ikke å ta sjanse gjennom i der området han er i.

Lenke til kommentar

Hvordan kan Arteta, Alonso, Scholes og Carvalho være undervurdert?

 

Er Gerrard, Ronaldo og Fabregas undervurdert?

Hvorfor ikke i så fall?

 

Arteta ble kåret til årets midtbanespiller i fjor? Scholes har vært bankers på Man Utd i snart 15 år? Carvalho holder vel Alex ute av troppen? Alonso er vel godt etablert i det spanske landslaget, som ikke akkurat er et U-land i fotballverden?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan Clichy kan være undervurdert :/ Arsenal fansen skryter jo han opp i skyene og de få Arsenal kampene jeg gidder å se i året er han ikke noe ekstra. Han er brukbar absolutt men han har liksom ikke det lille ekstra som jeg føler Evra har.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan Clichy kan være undervurdert :/ Arsenal fansen skryter jo han opp i skyene og de få Arsenal kampene jeg gidder å se i året er han ikke noe ekstra. Han er brukbar absolutt men han har liksom ikke det lille ekstra som jeg føler Evra har.

Sett med United briller vel å merke...

Lenke til kommentar
Tevez_91, vel.. Sjekk statistikk du.. Clichy har bedre statistikk enn Evra, han vinner mer i duell, vellykket takling, riktig pasning osv.

Hvordan kan han være undervurdert da ? Det er det jeg mener ! Hører så mye fra Arsenal fansen om han at jeg blir gæren snart, undervurdert av Frankerikes landslagssjef da ? Hvertfall ikke av egne fans. Synes heller ikke andre undervurderer han. Han må jo ha noen svakheter, ellers hadde han spilt EM til sommern som 1.valg på venstrebacken.

Noe som var litt rart når jeg sjekka statistikken var at Clichy ikke har scort for Arsenal på 100 kamper ? Jeg tror rutinen til Evra vippet han foran på uttaket til Frankerikes EM tropp.

Lenke til kommentar

Du veit altfor lite om konflikt mellom Wenger og Domenech, Domenech gjør hva som helst å krenke Wenger. Han er sååå barnslig at han synes at det er riktig å bruke spillere mot Wenger.

 

En gang brukte han Henry i alle treningskampene tiltross Henry var halvskadet, det gjorde han bare å ydmyke Wenger

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Nei, det er fordi Dumme Nek er en jævla idiot. Clichy har hatt en hundre ganger bedre sesong enn Abidal, og fortjener helt klart plassen hans. Men jeg skal ikke klage for jeg ville ikke risikert skade på Clichy eller Sagna. Jeg synes at Clichy har vært litt bedre enn Evra denne sesongen. Å bruke hans latterlig lave målteft som argument mot han blir ganske dumt etter min mening. Noen scorer bare ikke mål. Om jeg ikke tar feil har ikke Clichy scoret et mål i en kamp siden han var 15 år eller noe. Til gjengjeld har Clichy 120/150 successfulle taklinger vs. Evras 67/95. Clichy har 5 assists, Evra har 1. Evra er for all del en utrolig god back, men Clichy har vært bedre denne sesongen, til tross for et par tabber.

 

Clichy statistikk

Evra statistikk

Lenke til kommentar
Nei, det er fordi Dumme Nek er en jævla idiot. Clichy har hatt en hundre ganger bedre sesong enn Abidal, og fortjener helt klart plassen hans. Men jeg skal ikke klage for jeg ville ikke risikert skade på Clichy eller Sagna. Jeg synes at Clichy har vært litt bedre enn Evra denne sesongen. Å bruke hans latterlig lave målteft som argument mot han blir ganske dumt etter min mening. Noen scorer bare ikke mål. Om jeg ikke tar feil har ikke Clichy scoret et mål i en kamp siden han var 15 år eller noe. Til gjengjeld har Clichy 120/150 successfulle taklinger vs. Evras 67/95. Clichy har 5 assists, Evra har 1. Evra er for all del en utrolig god back, men Clichy har vært bedre denne sesongen, til tross for et par tabber.

 

Clichy statistikk

Evra statistikk

 

Så man skal lese seg blind på statistikk ? Da kan man samtidig si at Torres er bedre til å score enn Cristiano Ronaldo fordi han har høyere % på skudd som går i mål ?

Lenke til kommentar
Da kan man samtidig si at Torres er bedre til å score enn Cristiano Ronaldo fordi han har høyere % på skudd som går i mål ?

Ja det kan man :)

 

Personlig liker jeg Evra bedre enn Clichy, men vil påstå sistnevnte er mer undervurdert.

 

Ja, men han er ikke så mye undervurdert at han skal nevnes her. Flere andre som kan nevnes som undervurdert som er mye mer undervurdert enn han. Hva skjer med at Sagna ikke skal til EM a ? Han hadde jeg hvertfall trodd, Sagnol har jo vært skada/ute av laget i hele år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...