Gå til innhold

Mest undervurderte spillere i Premier League


gaamst

Anbefalte innlegg

Clichy ble ikke tatt ut til EM fordi han ikke hadde fått spille. Abidal og Evra har mye mer rutine. Abidal er bedre defensivt, Evra er bedre offensivt. Det er min halv-objektive mening om den saken. At Sagna ikke ble tatt ut derimot, er en stor skandale. Frankrike kommer uansett til å slite i EM, de har vel nesten bare defensive midtbanespillere med, skulle tro de skulle ut i krig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Clichy ble ikke tatt ut til EM fordi han ikke hadde fått spille. Abidal og Evra har mye mer rutine. Abidal er bedre defensivt, Evra er bedre offensivt. Det er min halv-objektive mening om den saken. At Sagna ikke ble tatt ut derimot, er en stor skandale. Frankrike kommer uansett til å slite i EM, de har vel nesten bare defensive midtbanespillere med, skulle tro de skulle ut i krig.

Det spørs jo hvordan de kommer til å sette opp laget, finner de en til å fylle Zidane-rollen fra sist VM så har de en løpegutt i Ribery og en star striker i Henry som kan finne på det meste.

Lenke til kommentar
Tevez_91, vel.. Sjekk statistikk du.. Clichy har bedre statistikk enn Evra, han vinner mer i duell, vellykket takling, riktig pasning osv.

Hvordan kan han være undervurdert da ? Det er det jeg mener ! Hører så mye fra Arsenal fansen om han at jeg blir gæren snart, undervurdert av Frankerikes landslagssjef da ? Hvertfall ikke av egne fans. Synes heller ikke andre undervurderer han. Han må jo ha noen svakheter, ellers hadde han spilt EM til sommern som 1.valg på venstrebacken.

Noe som var litt rart når jeg sjekka statistikken var at Clichy ikke har scort for Arsenal på 100 kamper ? Jeg tror rutinen til Evra vippet han foran på uttaket til Frankerikes EM tropp.

 

 

Abidal er bedre en begge, og fast på det franske landslaget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ifjor, kanskje. I år, aldri! Evra har vært en av verdens beste backer i år. Solid defasivt og ekstrem villig offansivt. Han har utviklet seg enormt. Ikke at det hjelper på at Abidal har spilt rævva.

Lenke til kommentar
Rart Sagna ikke kom med, men kanskje han ikke har kommet tilbake fra skaden sin. Men det sier jo litt om Domenech når han brukte Lassana Diarra på høyreback fremfor Sagna i noen treningskamper i høst/vinter. Diarra hadde nesten ikke spilt på en halv sesong.

Domenech tar ut spillere til dels basert på astrologi. Utrolig sykt at en slik maktsyk person kan styre et landslag og drite i hva alle andre i verden ser bedre en ham. Trezeguet og Mexes er bedre enn Gomis (ja jeg vet han scorte to mål i siste kamp) og Boumsong. Dessuten at Flamini ikke ble opprinnelig tatt ut er jo kriminalitet. Viser hvor mye Domenech hater Italia

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Evra, Carrick og Fletcher! Tre spillere som får lite oppmerksomhet og ser på som dårlige spillere eller bomkjøp av andre lags supportere.

 

Evra - etter min mening verdens beste venstreback, kanonsesong.

Carrick - fantastisk spiller som har hatt en veldig god sesong i år, og det etter en litt treg start.

Fletcher - husker jeg leste en Arsenal-supporter sa dette etter FA-cupkampen mot United i vinter: "Det å tape 4-0 for Man Utd er flaut, men når Fletcher scorer to av målene da vet jeg ikke helt hva jeg skal si". Fletcher er veldig undervurdert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...