Leo_Khenir Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 (endret) Ehm. Gikk inn i The Pitt, og der tok de fra meg alt jeg eier og har inkl Gauss Rifle og Stealth Armor. Får jeg dette tilbake? Ja. Forøvrig kan det være lurt å reise til The Pitt med INGENTING som veier noe, legg igjen ALT av våpen, armor, etc etc i huset ditt, da du får SYKT mye loot i The Pitt... Endret 22. desember 2009 av Leo_Khenir
Patney Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 (endret) Ja. Errr siden han over meg svarte akkurat det samme, får jeg vel si at du finner det i en kasse eller et skap rett etter at du har gjort ferdig noen kamper i en arena. Endret 22. desember 2009 av Patney
itzTheTruth Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Får starte på nytt da med the pitt da. Var jo ikke akkurat kommet langt. hehe!
itzTheTruth Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Kan jeg dra tilbake til The Pitt etter at jeg har retunert til Megaton? Og hilse på folka igjen? hehe!
itzTheTruth Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hvor finner jeg denne ammoen han snakket om ?! Fant den. Men kan jeg dra tilbake til The Pitt? Endret 23. desember 2009 av KjaTyss
Xandathrii Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Har akuratt hørt noen rykter fra en kollega om at man kan bli "vampyr", stemmer dette? Er dette "familien" som den gamle mannen gir meg oppdrag om å finne?
Patney Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Har akuratt hørt noen rykter fra en kollega om at man kan bli "vampyr", stemmer dette? Er dette "familien" som den gamle mannen gir meg oppdrag om å finne? Ja, og det er bare at du får 20HP for å bruke blodposer istedet for 1HP. Ikke spesielt store greier.
Fanta4free Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Har akuratt hørt noen rykter fra en kollega om at man kan bli "vampyr", stemmer dette? Er dette "familien" som den gamle mannen gir meg oppdrag om å finne? Ja, og det er bare at du får 20HP for å bruke blodposer istedet for 1HP. Ikke spesielt store greier. synes bare det blir for dumt jeg og ta opp blood paks jeg siden de tar plass i inventory vis jeg ikke husker feil
stich_it Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Har akuratt hørt noen rykter fra en kollega om at man kan bli "vampyr", stemmer dette? Er dette "familien" som den gamle mannen gir meg oppdrag om å finne? Ja, og det er bare at du får 20HP for å bruke blodposer istedet for 1HP. Ikke spesielt store greier. synes bare det blir for dumt jeg og ta opp blood paks jeg siden de tar plass i inventory vis jeg ikke husker feil jeg syntes det er meget bra jeg. men det er meg det. men jeg holdre emg mset mulig vekke fra stoff i spillet men tar gjerne vanlige matvarer, bloodpacks og stimpacks. men så sniker jeg meg veldig lite og da.
svelemoe Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Skal ein ikkje få att alle dei vanlege tinga sine når ein er ferdig med mothership zeta? Eg fekk vertfall ikkje det..
Xandathrii Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Har akuratt hørt noen rykter fra en kollega om at man kan bli "vampyr", stemmer dette? Er dette "familien" som den gamle mannen gir meg oppdrag om å finne? Ja, og det er bare at du får 20HP for å bruke blodposer istedet for 1HP. Ikke spesielt store greier. synes bare det blir for dumt jeg og ta opp blood paks jeg siden de tar plass i inventory vis jeg ikke husker feil Hvort far man blodpacks fra da? Hvis de er easy access så syns jeg det høres smart ut som vampyr
stich_it Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Hvort far man blodpacks fra da? Hvis de er easy access så syns jeg det høres smart ut som vampyr de finnes stort sett i medisinskap. men kan fåes hos mercants og av og til på døde folk vis jeg husker riktig. og du blir kke vampyr bare "vampyr" dvs du får ingen drawbacks bare bonusen med mer HP ved å drikke blod. +20 istedet for +1 og du får ikke radiation damage når du bruker dem
Xandathrii Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Hvort far man blodpacks fra da? Hvis de er easy access så syns jeg det høres smart ut som vampyr de finnes stort sett i medisinskap. men kan fåes hos mercants og av og til på døde folk vis jeg husker riktig. og du blir kke vampyr bare "vampyr" dvs du får ingen drawbacks bare bonusen med mer HP ved å drikke blod. +20 istedet for +1 og du får ikke radiation damage når du bruker dem De skal bli mine venner Jeg startet spillet med en good-guy instilling, men det er i ferd med å rakne, he he.. Ser bare fler og fler fordeler med å være bad
M@R7!N Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 (endret) Enig der Klarer som regel ikke være direkte ond i spill, men her dreper jeg ofte folk kun pga. xp Muhahah! Skulle ønske jeg hadde fallout 3 her på jobb Herregud så lite å gjøre på jobb idag. Ingen som trenger pass på julaften!? Endret 24. desember 2009 av M@R7!N
Datasmurf Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Jeg klarer generelt ikke å spille gjennom som ond på noe som helst spill, jævlig irriterende. Jeg vil være chaotic evil og springe rundt å herje og å drepe, men neida
svelemoe Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Skal ein ikkje få att alle dei vanlege tinga sine når ein er ferdig med mothership zeta? Eg fekk vertfall ikkje det.. Anyone? Eg klarer ikkje å spele vond i fallout 3, eg spelar litt sann robin hood-style Ein veit at eit spel er bra når ein bestemmer seg for å ikkje drepe nokon fordi du har blitt knytta til dei.
Herr Brun Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Jeg klarer heller ikke å spille ond i noen RPGer. Huff.
Beges Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Da er vi tre. Jeg er alltid goody two-shoes, får umiddelbart dårlig samvittighet når jeg er slem Det verste er at 3Dog anklager meg for å ha drept Ted Strayer og Dukov, selv om jeg ikke gjorde det :/
Green Onion Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg robber alt og alle, de snille også. Etter det selger jeg det tilbake til de . Ellers prøver jeg å holde karmaen nøytral, men spilte mine 10 første levels som evil. Lite spørsmål: Hvor mange bottle caps hare dere? Jeg er level 17 og har rundt 10 000 caps. Endret 24. desember 2009 av Burny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå