Gå til innhold

Overklokkingsdatabase for alle CPU'er V.2


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Kommer bare med eit lite innlegg, uten tanke på konkuranse :p

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=559229

Håper på enda meir, men kan ikkje drepe denne enda :ph34r:

 

Opplys om hvilken kjøling du kjører med, så kan jeg alltids legge den inn i lista. :) Klarer du 4Ghz da tro?

 

Da var førsteposten oppdatert med nyeste resultat.

Bruker en vannkjøling aka TT bigwater 745 med ny cpu blokk: Apogee GT. har hatt litt problemer med 4ghz,mener eg :p kan alltids prøve, :p

 

Prøvde på 4.2, men det nektet den ,bruker 1,55 v-core på bare 4ghz, så dette er nok en dårlig chip.. tror jamt over alle R0 chippene er dårlige

Vel, her er validering http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=560488 Betre enn ingenting :new_woot:

 

Edit2: da klarte eg 4.2ghz (nesten tho) med hele 1,6 v-core i bios :ph34r: bitte litt mye :tease:

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=560498

Endret av MrBBs
Lenke til kommentar

Se der ja, alt går så lenge man er sta nok, så nå må du jo nesten prøve 1,7v. Det er ikke for mye vcore før det lukter svidd. :p Men da var førsteposten oppdatert igjen med klokken. :)

 

Merkelig at ingen har kommet med klokk fra 1366 sokkelen enda, der er det jo et stort sort hull i lista. Så mye å hente der enda. :)

Endret av Brian
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Se der ja, alt går så lenge man er sta nok, så nå må du jo nesten prøve 1,7v. Det er ikke for mye vcore før det lukter svidd. :p Men da var førsteposten oppdatert igjen med klokken. :)

 

Merkelig at ingen har kommet med klokk fra 1366 sokkelen enda, der er det jo et stort sort hull i lista. Så mye å hente der enda. :)

Blir kanskje tørris clock også, men til ein pris av 550kr @ ca70kr/kg :S

men veit ikkje enda kva eg skal, bare å komme med innspill på tråden min ;) [E5300 + P5Q Deluxe]

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Her er min nybegynnerklokk på 1366. Vannkjølt (Mist).

 

i7 920 stepping c0 @ 4200MhZ. Vet at volten er skyhøy, men alt står på (HT, Speedstep, Turbo, All Cores).

 

Nå kjører jeg på daglig klokk på 3,4GhZ med 1,1 Volt. RAM havner da på 1604MhZ med timings 7-7-7-20(manuelt)

post-189771-1245214260_thumb.jpg

Endret av Prøver
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Klokking av gamle amd prosessorer er alltid morro. :D På luft? Er du ikke redd for den så er det jo bare å sette i gang med suicideklokk, så skal du nok se at rekorden blir passert. Hvor langt har du klokket den per dags dato?

Skal klokke den på luft, og helst om vinteren, for da er det 7 grader kaldere på rommet mitt.

har klokka den 30% så langt (1800 MHz + 30% = 2340 MHz, og da var den 100% stabil)

Håper på noe mere, med tanken på at jeg har sett denne latterlig høyt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...