Gå til innhold

Nysgjerrig på Luftforsvarets Flygeskole?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til folkens ;) Sitter her på rygge nå som kurselev og mimrer hver gang går jeg forbi seleksjonssenteret. De har mye å gjøre for tiden ettersom alle søknadene må behandles.

 

Regner vel ikke med at dere har fått alle papirene som må utfylles enda? Når det er gjort er det bare å vente på innkalling, jeg fikk min i slutten av januar så vidt jeg husker. :)

Lenke til kommentar

Lurer på en ting når det gjelder tenner. Jeg har en melketann fortsatt som er der fordi det ikke er noen ny tann under. Den løsner kanskje en gang , men når er uvisst ( kan ta mange år ifølge tannlegen ), hvis den løsner, så må jeg nok ha en form for implantat. Noen som vet om dette kan være et hinder for å komme inn på flyskolen?

Endret av Erikk1991
Lenke til kommentar
Lurer på en ting når det gjelder tenner. Jeg har en melketann fortsatt som er der fordi det ikke er noen ny tann under. Den løsner kanskje en gang , men når er uvisst ( kan ta mange år ifølge tannlegen ), hvis den løsner, så må jeg nok ha en form for implantat. Noen som vet om dette kan være et hinder for å komme inn på flyskolen?

Det er ikke noe problem.

Har selv en tann med rotfylling som må trekkes en gang og erstates med implantat. Er det noe som MÅ gjøres med tennene, så har du 1/2 år på deg til å gjøre det etter du har kommet gjennom opptaket på rygge, det er ikke tennne dine som skal stoppe deg for å komme inn, så slapp av ;)

Starter selv på flyskolen til januar.

Lenke til kommentar
Det er faktisk ikke jeg sikker på, men slik som jeg tolket det med hva de så på tennene for var om det var fyllinger som ikke var blitt gjort ordentlig.

 

Olsen, du kan kanskje svare? Og bare sånn off topic, så kommer jeg opp til sørreisa den 4 januar for å ha førstegangstjeneste der oppe ;)

 

Jess, selvbyggeren svarte på den..

 

Og OT: Nice, passe på å ikke få mørkedepresjoner. Jobber jo fortsatt i bardufoss sjæl, er kjedelig å ikke se sola på lenge..

 

Selvbyggeren, gleder deg til januar nå?

Gjort noen forberedelser?

Lenke til kommentar
Det er faktisk ikke jeg sikker på, men slik som jeg tolket det med hva de så på tennene for var om det var fyllinger som ikke var blitt gjort ordentlig.

 

Olsen, du kan kanskje svare? Og bare sånn off topic, så kommer jeg opp til sørreisa den 4 januar for å ha førstegangstjeneste der oppe ;)

 

Jess, selvbyggeren svarte på den..

 

Og OT: Nice, passe på å ikke få mørkedepresjoner. Jobber jo fortsatt i bardufoss sjæl, er kjedelig å ikke se sola på lenge..

 

Selvbyggeren, gleder deg til januar nå?

Gjort noen forberedelser?

Sørreisa er bra, har jobba der i 1 år nå, er et veldig bra miljø for de vernepliktige og de ansatte. De har også en stasjonsjef som gjør alt for at de vernepliktige skal trives det ute i ødemarken.

@ Olsen: jepp gleder meg ganske mye, har allerede lest metrologi, navigasjon og noen andre bøker. Så blir spennende å få begynne å fly ut i mars(?) Men nå er det juleferien som skal nytes før 3-4 måneder med pugging og lesing starter.

Endret av Selvbyggern
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...