Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt den billigste Xbox360 premium i Norge? Noen pakketilbud med GTA4?


TurtelWar

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke så veldig mye bedre på Xbox, men på PS3 blir det i alle fall mye bedre med HDMI

 

kris93? sikker på at det ikke er kris03?

 

anyway, så er det mye forskjeller på tver som skal støtte 1080p.

f.eks den nye panasonic pz85 støtter ikke 1080p via vga eller komponent, der må man bruke hdmi kabel.

Så sjekk specs før man begynner å bitche :)

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt Xbox no :) 2000 for Xboxen med 2 spill.. Kjøpte med GTA IV og og ble en samlet sum på 2500 ..!:)

 

Gratulerer! Du får mange timer med morro ut av den boksen. Husk å plukke opp alle godspillene som har kommet de siste årene, du får masse snacks til under 200 lappen nå.

 

Takk! Gleder meg til boxen kommer.. Da blir det mange time med GTA og de andre spillene :)

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så veldig mye bedre på Xbox, men på PS3 blir det i alle fall mye bedre med HDMI

 

kris93? sikker på at det ikke er kris03?

 

anyway, så er det mye forskjeller på tver som skal støtte 1080p.

f.eks den nye panasonic pz85 støtter ikke 1080p via vga eller komponent, der må man bruke hdmi kabel.

Så sjekk specs før man begynner å bitche :)

 

Javel? Hvor kommer så denne store forskjellen fra hvis bildet bare er oppskalert til 1080p?

Mulig det du sier er sant når kilden er native 1800p, men for Xbox360 er det foreløpig lite relevant.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så veldig mye bedre på Xbox, men på PS3 blir det i alle fall mye bedre med HDMI

 

kris93? sikker på at det ikke er kris03?

 

anyway, så er det mye forskjeller på tver som skal støtte 1080p.

f.eks den nye panasonic pz85 støtter ikke 1080p via vga eller komponent, der må man bruke hdmi kabel.

Så sjekk specs før man begynner å bitche :)

 

Javel? Hvor kommer så denne store forskjellen fra hvis bildet bare er oppskalert til 1080p?

Mulig det du sier er sant når kilden er native 1800p, men for Xbox360 er det foreløpig lite relevant.

 

hva mener du, mente du meg eller drittungen?

 

edit: hvis du tenkte på det jeg sa om 1080p og tver generelt så var ikke det ment å peke på x360 idetheletatt. Pointet var at mange tv'er støtter 1080p på forskejllige tilkoblinger.

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar
største fordelen med å kjøpa den nyaste versjonen (falcon) e mindre støy og redusert sjanse for rrod

Nå er jo ikke støynivået på falcon maskiner noe lavere da, men risikoen for rrod er nok mindre.

Grunnen til at folk har forskjellig støynivå på konsollene sine er nok grunnet forskjellige dvd-drev, men selv her er det vel snakk om minimale forskjeller.

 

Uansett, en standard 360 uten fw mod bråker som ett jetfly.

Lenke til kommentar
hva mener du, mente du meg eller drittungen?

 

edit: hvis du tenkte på det jeg sa om 1080p og tver generelt så var ikke det ment å peke på x360 idetheletatt. Pointet var at mange tv'er støtter 1080p på forskejllige tilkoblinger.

 

Jeg tolket innlegget ditt dit at du sa man ville merke stor forskjell på 720p og 1080p på HD TVer med støtte for 1080p.

 

Dette var jeg uenig i ettersom de færreste spill kjører native 1080p, og man vil ikke merke særlig forskjell selv på en 50" ettersom bildet bare er oppskalert.

Når jeg leser innlegget igjen ser jeg dog at jeg mest sannsynlig tolket feil.

 

 

Selv bruker jeg projektor og ser faktisk litt forskjell på HDMI og VGA kabel. Nå skal det sies at VGA kabelen er mye lengre, og noe av kvalitetstapet kan skyldes nettopp dette.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Har så sykt lyst på 360 jeg også, men problemet er at jeg ikke har flere ledige HDMI-tilkoblinger på TV-en min. Burde kanskje slått til på det 1999,- tilbudet? Er det mindre sjanse for RROD med HDMI-versjonen? Hvilken versjon bråker minst?

 

Tusen takk for svar.

 

PS: <3 Gears of War!

 

Edit: Leste at det var mindre sjanse for RROD + mindre støy, men er det riktig? Bevis?

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Har så sykt lyst på 360 jeg også, men problemet er at jeg ikke har flere ledige HDMI-tilkoblinger på TV-en min. Burde kanskje slått til på det 1999,- tilbudet? Er det mindre sjanse for RROD med HDMI-versjonen? Hvilken versjon bråker minst?

 

Tusen takk for svar.

 

PS: <3 Gears of War!

 

Er litt vanskelig å svare deg her dessverre. De harde fakta er at Falcon trekker mindre strøm og produserer mindre varme. Sansynligvis vil dette resultere i færre tilfeller av RROD. Hvis du er en casual gamer vil nok ikke RROD være et veldig stort problem, spesielt hvis du kan unnvære boksen i 1-3 uker (det er tross alt gratis å reparere).

 

Lydnivå vet jeg ikke om det er forskjell på, men jeg antar at de neppe har skrudd ned viftehastigheten grunnet RROD.

 

HDMI vs. VGA vil du nok ikke merke særlig forskjell på, heller ikke component kabel. Men hvis det bare er vanlig composit det er snakk om vil du vikrelig se et kvalitetstap.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...