Gå til innhold

salg av xbox360


Peritass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4000 hørtes vel drøyt ut om du spør meg..

 

Selve konsolen er så billig nå (1995 for en med 20 gb disk, falcon chip og HDMI), så tviler på en brukt en er verdt noe særlig mer en 1000-1300 kr inkludert 2 håndkontroller, batterier osv.

 

Når man selger spill så skal man ha flaks om man treffer på en som vil ha alle spillene man har og er villig til å betale bra for de. Generelt så er spill ferskvare og med mindre de er helt nye så er han heldig om han kan beregne 200 kr pr spill i snitt.

 

Jeg er ikke 100% sikker på hva rattet koster, men noe over 1000 kr i nypris? Da kan han vel beregne seg rundt 600-700 kr maks for det brukt, og det kun om en evt kjøper faktisk er interessert i ratt.

 

Det er en gang slik at brukt er mye billigere en nytt på elektronikk, og pakker er sjelden sammensatt slik at man treffer blink hos en kjøper, slik at betalingsviljen sjelden eller aldri er 100% for alle produkter og dermed så synker pakkens verdi (for kjøperen). Jeg vil tro at et realistisk anslag for det du har nevnt er på ca 2500-3000 kr, men det finnes mange oppfatninger av verdi her i verden og er man tålmodig så vil det nok alltids dukke opp en kjøper som betaler utifra hva noe kostet som nytt.

 

Arlendius

Lenke til kommentar

logitech rattet koster 700 kr nytt.(det uten girspake koster 575)

konsollen koster 1995 ny.

2 handkontrollere ca 250-300 kr (ebay)

 

da får du en nypris på ca 3000,-

bruktpris bør være 50% av nytt. da havner du på 1500,-

 

5 brukte spill får du for 750 kr. (og tenker jeg rett så er det nok gamle spill som følger med?) da kan det tenkes at de koster 750 kr å kjøpe ny.

 

så du bør ikke betale mer enn 2250 kr totalt.

 

jeg anbefaler finn.no for kompisen din, der er det mye fantasipriser.

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

50% av ny pris var litt voldsomt syns nå jeg, kan sikkert få mer enn 2500 på finn.no

(Solgte nettopp min Wii der, og fikk 1000 mer enn jeg har brukt på den :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...