Gå til innhold

[GTA]Stor mangel på PS3 versjonen!


sleepy21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var skikkelig surt..

Han som var nr 2 forran meg i køen fikk det siste til ps3... Ekstra surt at han jeg reiste med skulle ha xbox utgaven og kunne defor reise hjem med det :p

 

 

Men sånn ellers.. Ingen i Stavanger området som tilfeldigvis forhåndsbestillte fra 2 plasser og sitter med et extra nå..? :p hehe send meg gjerne en pm hvis tilfelle

Endret av jakzen
Lenke til kommentar

Åh, bra jeg forhåndsbestilte likevel. Fikk akkurat vite at ja, spillet ligger i postkasse (eller, er henta inn nå da). Tenkte å avbestille i går for å kjøpe på Elkjøp, men de var utsolgt sånn klokka 10 eller noe sånt i morges. Helt sinnsyke tilstander for dette spillet nå altså :)

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Virker som det er helt på tryne distribusjon da, for her i Bodø er det ingen igjen.

Elkjøp sa de fikk 50 stk PS3 versjonen, alle var forhåndsbestilt. Spaceworld fikk også inn 50 stk, og platekompaniet fikk ikke inn en eneste PS3 versjon!

Med de andre butikkene som selger spill her i byen, så var det kanskje et par hundre PS3 versjoner lagt ut for salg, i en by med 40.0000 mennesker...

 

X-box versjoner er det flukst av overalt. Virker jo som forholdet mellom konsollene har vært 90% x-box, 10% ps3, og det er jo helt på tryne...

 

Noen må jo ha fucket opp på distribusjonssiden her...

Lenke til kommentar
ja de har hatt en del problemer med å trykke opp nok eksemplarer av PS3 versjonen men for de av oss som har begge to spiller det jo ingen rolle om det står xbox eller playstation3 på coveret.

 

Vel, er jo ganske dumt hvis man har begge maskiner og velger PS3 versjonen. Da sitter man jo der og har ingen mulighet for å spille de eksklusive episodene.

 

Og ikke får man risting i konntrolleren heller med mindre man har punget ut 500kr for DS3.

 

Følger jo ikke med DS3 i GTA4 PS3 pakken engang. Helt håpløst.

Lenke til kommentar
ja de har hatt en del problemer med å trykke opp nok eksemplarer av PS3 versjonen men for de av oss som har begge to spiller det jo ingen rolle om det står xbox eller playstation3 på coveret.

 

Vel, er jo ganske dumt hvis man har begge maskiner og velger PS3 versjonen. Da sitter man jo der og har ingen mulighet for å spille de eksklusive episodene.

 

Og ikke får man risting i konntrolleren heller med mindre man har punget ut 500kr for DS3.

 

Følger jo ikke med DS3 i GTA4 PS3 pakken engang. Helt håpløst.

Nøyaktig 250 kr + frakt på VGP? DS3 har ikke kommet ut i Norge, så er uansett ikke aktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...