Gå til innhold

Alderen på dere som skal kjøpe og spille AoC?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare lurer på hva slags aldergruppe er inne på forumet her og har tenkt til å kjøpe seg AoC? Da jeg ser mye whining om alt mulig. Håper virkelig spillet ikke får mange av de forferdelige små ungene som flyr rundt å klager og maser om alt, spess i WoW (noe enkelte gjør her på forumet å)

Er helt merkelig at folk ikke klarer å ta videor, beta testing, omtale osv med en klype salt. Det kommer til å bli updates, og sikkert mange av dem i starten av utgivelsen fordi de oppdager nye bugs. Funcom har ikke gjort en dårlig jobb for det. Og spillet er ikke dårlig av den grunn.

Det med at ting har sine problemer i starten gjelder så å si alle spill.

Så kan ikke de som har no negativt å si om spillet angående ting som sikkert blir retta på bare holde henda for seg selv.

Og hvis du ikke liker spillet så bare går du på et annet forum å whine istedet!

Endret av Danielen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trekker du paralleller mellom manglende modenhet og å uttale seg kritisk? :hmm:

En av dine kommentarer i en annen thread her var ganske umoden. Angående funcom.

Og det å si at spillet suger fordi man har sett en video med dårlig oppløsning er bare idiotisk. Det og si at spillet suger pga bugs og lagg fordi man har spilt 3 dager i beta er også idiotisk.

Så gjerne vær kritisk bare med litt saklighet og begrunnelser bak det

Skrevet
Bare lurer på hva slags aldergruppe er inne på forumet her og har tenkt til å kjøpe seg AoC? Da jeg ser mye whining om alt mulig. Håper virkelig spillet ikke får mange av de forferdelige små ungene som flyr rundt å klager og maser om alt, spess i WoW (noe enkelte gjør her på forumet å)

Er helt merkelig at folk ikke klarer å ta videor, beta testing, omtale osv med en klype salt. Det kommer til å bli updates, og sikkert mange av dem i starten av utgivelsen fordi de oppdager nye bugs. Funcom har ikke gjort en dårlig jobb for det. Og spillet er ikke dårlig av den grunn.

Det med at ting har sine problemer i starten gjelder så å si alle spill.

Så kan ikke de som har no negativt å si om spillet angående ting som sikkert blir retta på bare holde henda for seg selv.

Og hvis du ikke liker spillet så bare går du på et annet forum å whine istedet!

Helt ening, du kan ikke klage over et spill du aldri har spilt før.

men alike vell, nå i det siste har funcom kommet ut med mange opplysninger om pvp og alt som er. noe av det kan man lett bli uenig i, men å grine på forumet er jo ikke svaret på noe..

Skrevet
Helt ening, du kan ikke klage over et spill du aldri har spilt før.

Det er jo ikke særlig bedre å skryte det opp i skyene.

Og angående kommentaren din Danielsen om at du synes jeg er umoden fordi jeg er kritisk til preorder-tingen til Funcom, så burde du kanskje tenke på at dette ikke er et fanforum, det er et forum der man diskuterer AoC på godt og ondt, og hvis jeg har noe negativt å si så sier jeg det hvis jeg vil si det.

Skrevet

Bare vær kritisk til det du. Men når du preorder og får da spillet 3 dager før release (i form av å kunne laste ned), og 10 dagers spille tid.(hvis jeg har fortstått det riktig)

Og du kaller funcom ekle så ser jeg ikke helt relevansen ordet har med hva som ble diskutert.

Skrevet

Jeg kaller Funcom hva jeg vil. Jeg synes det er et sleipt tilbud å kreve at man skal kjøpe 10 dagers ekstra spilletid for å kunne bruke de fordelene man burde fått ved å støtte produsenten ved å forhåndsbestille. Det er også sleipt å la dette være et liten-skrift-opplegg, sånn at man får inntrykket gjennom reklamekampanjer om at dette er noe man får gratis hvis man forhåndsbestiller. Jeg selv oppdaget ikke denne lille skriften før etter jeg hadde forhåndsbestilt, og hadde ikke forhåndsbestilt i det hele tatt hvis jeg hadde visst om avgiften. Og det er mange andre som mener det samme som meg, og som føler det samme.

Skrevet

Nå kostet jo ikke CE versjonen så ekstremt mye, så de 40kronene det koster for å få laste det ned er jo ekstremt lite å betale når man i tillegg får 10 dager fri spilletid for det attpåtil.

Skrevet

herregud Bellicus, det er snakk om 40 kroner. Som du får igjenn i spilletid. Om du føler det er så ekstermt mye og så fantastisk sleipt så bare la vær. jeg som fantastisk nok har råd til 40 kr kommer til å gjøre det, for de 10 dagene med spilletid kommer jeg til å bruke senere uansett.

Og til det med liten skrift, om du hadde tatt deg bryet med å se på AoC sidene, noe du tydlig har vist at du ikke har i en del andre tråder, hadde du funnet ut at dette er allmen kjent. Så at du er lat er ingen unnskyldning..

Skrevet (endret)
Jeg er 12.

Carl :)

Næmmen ser man det, trudde jeg var den eneste. Dog blir jeg 13 før AoC ligger på hyllene her i norge :)

Edit: CE bestilt *venter enda på pre-order kode*

Endret av kvitrafn
Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor folk syter over disse 40KR som er ingenting, du kommer uansett til å betale for å spille det.

Om de virkelig synes 40KR er mye eller noe whatever, så burde du revurdere om et spill som koster per mnd er noe for deg.

Skrevet (endret)

Er 15 år, men ser på meg selv som en moden 15-åring. Jeg kan oppføre meg med andre ord.

EDIT: Leif

Endret av Swaxxo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...