Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

iSPY - BMW M1 Concept

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

BMW M1 ansees av mange til og være den første riktige M bilen fra M divisjonen fra BMW, og dette blir en tribute til denne berømte bilen.

BMW M1:

Bilen, orginalen altså, nærmer seg 30 år nå, og da har BMW bestemt at de skal lage en ny M1 til ære over den første, concept bilen har samme layout som orginalen, dvs MR (Midtmontert motor, bakhjuls trekk).

Foreløpig ingen info om specs, men bilder erre flust av, nyt dette.

**Oppdatering 05.05.2008:

egmcartech kjører nå en artikkel der de har blitt tipset om en BMW som står i en flyhangar i Spania, som mistenkes og være M1 Prototype som skal testes.

Er dette virkelig, eller en veldig bra laget photoshop jobb??

Bedøm selv !

**Oppdatering 06.05.2008:

SWE har greid og finne en side som ikke bare avslører bløffen, men faktisk også viser hvilken biler og bilder som egentlig er brukt i det fake M1 concept bildet, og jeg må si at dette er en veldig bra utført jobb, og bra oppdaget av de som så faken.

Da jeg personlig mener at denne bilen, selv om det er aldri så mye fake, så lar jeg den stå som concept/prototype mulighet.

BMW M1 Concept:

bmw_m1_concept_2.jpg

bmw_m1_concept_5.jpg

bmw_m1_concept_6.jpg

mulig BMW M1 Prototype [bildet er modifisert M3 bilde]:

spy_shots_bmw_m1_prototype_spain.jpg

Kilde med flere bilder:

http://www.thetorquereport.com/2008/04/bmw...pt_unveile.html

Kilde for oppdatering 05.05.2008:

http://www.egmcartech.com/2008/05/05/2008-...otted-in-spain/

Endret av Fritz0r
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dei har gløymd å montere grillen jo! :ohmy:

Snæxn bil, likte ikkje BMW-merkene på sidene bak, fronten og felgane. Ellers var den litt tøff.

Skrevet

Wtf, grillen så jo helt jævlig ut.

Likte ikke at det var så sterke italienske linjer over den, litt sånn Contach...

Jaja, kan bli frekk den der med litt modifikasjoner!

Skrevet
Wtf, grillen så jo helt jævlig ut.

Likte ikke at det var så sterke italienske linjer over den, litt sånn Contach...

Jaja, kan bli frekk den der med litt modifikasjoner!

hele greia ser helt jævlig ut.. spess med de to merkene bak.. -.-

Skrevet

Orginale M1 skulle egentlig bygges av Lamborghini, men grunnet økonomiske problemer da, så ble det ikke noe av, derav er det fremdeles "lambo linjer" i M1, den skal jo tross alt lages til ære over orginalen.

Skrevet

dæven det var bra Photoshop jobb, og bra etterforskning må jeg si, men siden bilen var så rå, lar jeg den stå som "mulig prototype".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...