Gå til innhold

Førsteinntrykk: Grand Theft Auto IV (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn..

 

Akkurat kommet hjem fra Spaceworld i Oslo..

 

Sykt lang kø! Var vel verre enn når WoW ble sluppet på Spiderman..

 

 

Jeg hadde ikke forhåndsbestilt, og trodde det skulle gå bra siden jeg kom ca 23:30 dit.. men, neeeida... Det var århundrets feilberegning!

 

 

Men, noen som tror jeg har muligheter til å få tak i det på Elkjøp i morgen, på Karihaugen? Eller den lokale "Free Record Shop" ?!

 

 

hmm..

Lenke til kommentar

Det er det samme med meg. Jeg gledet meg så klart til spillet, ettersom jeg har vært GTA-fan helt siden eneren. Men det var ikke før jeg så Gametrailers sin anmeldelse at blodet virkelig begynte å koke. Jeg hadde ikke engang tenkt å skaffe meg spillet på slippdatoen. Klokken er kvart på to om morgenen, og jeg er skikkelig giret. Søvnutsiktene ser dårlige ut. Glad jeg er student med fleksibel timeplan ;)

Lenke til kommentar

På Peppes i Rygge Storsenter (Moss) møtte jeg opp kl 21.30, og var første man på lista over 25 spill.

 

Deilig!!

 

Resten av den kvelden gikk med på mat og drikke, med en del kompiser rundt bordet.

 

Rundt kl 23.50 nærmet det seg litt mer abstinenser hos alle som hadde møtt opp, og jeg tror ikke alle fikk spillet. i alle fall, Ps3 versjonen ble utsolgt, mens de hadde vel noen 360 igjen.

 

Var bare så deilig å spasere opp til kassen, og ta spillet, smile pent til køen, og dra hjem og kose seg enda mer ;)

Lenke til kommentar
Det er vel heller det at det er mange som går på skoler som VGS her, og én lusen skoledag er lett å ofre bare for å spille GTA IV så fort som bare fasan. :) Jeg tar i hvert fall 09-bussen til Drammen i morgen tidlig uten dårlig samvittighet, håper ikke jeg er alene. :wee: Eller egentlig jo, for da øker sjansene for at jeg får en kopi ved åpningstider.

 

Jeg regner med å ta bussen etter storefri (til drammen fra skolen), da vi faktisk ikke har en ting å gjøre her nå. Så blir det vel rett hjem etter turen på EB Games. Jeg skal IKKE spille GTA IV når jeg kommer hjem! :whistle::innocent:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Fikk en kollega til og løpe til Elkjøp jeg siden jeg sitter i møte med kunde hele dagen.. X360-versjonen ble handlet for 2min siden.. Får ikke spilt før imorra men digg at spillet er i boks uansett :thumbs:

 

Var visst 40meter kø på Elkjøp Skøyen!!

 

Edit:

var visst mest kø for PS3-versjonen på skøyen. I følge han som kjøpte for meg så var det ikke noe problem og få kjøpt X360-versjonen mens det ble delt ut kølapper for PS3-versjonen.

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
Yippie.

 

Fikk SMS fra fattern nå. Han har kølapp nr 4 på elkjøp.

 

Så blir nok GTA 4 til ps3 på meg ja

 

EDIT 10:10 GTA4 er anskaffet å ligger hjemme å venter!!:D

 

Du er klar over at du ikke får spilt spillet på en god stund?

 

Regner med han kom hjem og tenkte, kanskje jeg skal prøve det? Så blir han hekta. For det er jo hans spill og da har han jo retten til å prøve det først. Lukter familieslagsmål lang vei :!:

Lenke til kommentar
Yippie.

 

Fikk SMS fra fattern nå. Han har kølapp nr 4 på elkjøp.

 

Så blir nok GTA 4 til ps3 på meg ja

 

EDIT 10:10 GTA4 er anskaffet å ligger hjemme å venter!!:D

 

Du er klar over at du ikke får spilt spillet på en god stund?

 

Regner med han kom hjem og tenkte, kanskje jeg skal prøve det? Så blir han hekta. For det er jo hans spill og da har han jo retten til å prøve det først. Lukter familieslagsmål lang vei :!:

Nei, for det er mine penga, og fattern er snart 60 år og bryr seg ikke om slikt.

Så tror ikke det er noe fare for det. Hehe. Han vet ikke engang hvordan man slår på PS3 engang. Jeg er bare lykkelig for att han gjorde det for meg. Og hvis han vil(noe jeg tviler sterkt på) så skal han få lov til å teste det.

Lenke til kommentar

yey, jeg fant på en unnskyldning for å dra til butikken i arbeidstiden..

CD COVER, DET TRENGER VI!!!

 

Så, ja.. Jeg fikk sikret meg GTA IV til PS3 på platekompaniet.

Han hadde solgt en kartong hittil i dag (ikke inkludert de forhåndsbestillte).

 

De har en del igjen, han regnet med at de har muligens til ut dagen.

Ps. dette var Bergen Storsenter - Platekompaniet.

Lenke til kommentar

Skaffa spillet på Lille London som hadde release party her i Trondheim, sto i kø på spiderman først, og de slapp opp for uforhåndsbestilte ca. 2-3 folk før meg i køen på PS3 versjonen. Heldigvis kom noen beduggede kvinner gående og hylte ut at de hadde plenty på Lille London :)

 

Men... har lett litt rundt, og prøver å finne ut om oppløsningen. Det står bak eska at det støtter 720; 1080i, 1080P, men er dette pr. oppskalering? Noen som vet? De andre spilla jeg har, f.eks Burnout Paradise, Devil May Cry, Ratchet & Clank.. står det kun 720P på. Spillet er ganske så pent visuelt, men synes faktisk det så litt vel hakkete ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...