Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

På overnattingsfest i soveposen.

På flyet.

I bilen mens mamma, pappa og lillebror satt vedsidnav(hadde jakke over).

Hos mange venner. Har blitt busta flere ganger.

I jentegarderoben fra en truse:P

Uttenfår jentegarderoben da jentene skifta. Så på:D

Fra en mobilvideo på skolen.

I klasserommet mens alle var til stede.

Ute. En gang fikk jeg sneras over meg mens jeg holdt på. Sto under/bak ett hus.

+ Mange andre steder...

 

 

 

Postet av anonym: 7961d53d06c9102632f670351088ada3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Av prinsipp sak, så sitter man ikke å runker ELLER har sex på en lekeplass.. Det kan oppfattes feil på så mange måter.

Spørs da på når man gjør det, og hva slags lekeplass det er.

Er det halv fire, på vei hjem fra byen, oppfattes det ikke på samme måte som halv fire en søndags ettermiddag. Hvis det er barn der halv fire natt til søndag, burde barna få nye foreldre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm.. det begynner å bli noen steder nå..

 

Har jo onanert de vanlige stedene..

- senga

- dusjen

- dassen

osv...

 

og noen andre..

- I baksetet i bilen.. (mens vi kjørte)

- doer på diversje skoler

- doer på kjøpesentere

- buss

- flytoalett

- tog

- skogen

- lekeplass på vei hjem fra skolen (ingen andre til stede)

- i køyeseng med min søster sov i sengen over/under (husker ikke helt)

- På rommet til naboen.. sammen med vedkommende forøvrig..

- på diversje hotellrom og bad rundt om i verden

- I et basseng på et hotell..

 

Når det kommer til sex er det ikke så mange steder.. det rareste må være ute midt på gårdsplassen på natta og i boden..

tror det er det jeg kommer på i farta..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

hmm, runker mye, men ikke på så mange forsjellige steder..

 

Skolen,(på toalettet), jobben (på toalettet), I skogen (Både langt inne i skogen, og rett ved utgangen :) ), pinelig, men ja. Faktisk i en barnehage ( ER IKKE PEDO! - Men har ikke peiling på hvorfor jeg gjorde det.. LOL :S ) I senga selvfølgelig :) i sofaen på rommet, I sofaen oppe, på kjøkkenet en gang også, i gangen foran et jævla speil "Hvorfor? Aner ikke! ( Høres ut som jeg er selvdigger, men nei, det er jeg iallefall ikke!! :D ) Har gjort det på dassen i huset til noen venner også. Kansje i soveposen? Husker ikke helt, men det er mulig :D På en leir, ( på toalettet ) - Kansje det var 2 leirer?

Kjenner meg også litt igjen i det der med leksene. Åsså dusjen må vi ikke glemme! :) Til og med når jeg bader hjemme.

Har til og med gjort det med 3 gutter ( ikke på likt ) I skogen også :) :-D Høres nok rart ut :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hmm, runker mye, men ikke på så mange forsjellige steder..

Oh, really? :!:

 

Skolen,(på toalettet), jobben (på toalettet), I skogen (Både langt inne i skogen, og rett ved utgangen :) ), pinelig, men ja. Faktisk i en barnehage ( ER IKKE PEDO! - Men har ikke peiling på hvorfor jeg gjorde det.. LOL :S ) I senga selvfølgelig :) i sofaen på rommet, I sofaen oppe, på kjøkkenet en gang også, i gangen foran et jævla speil "Hvorfor? Aner ikke! ( Høres ut som jeg er selvdigger, men nei, det er jeg iallefall ikke!! :D ) Har gjort det på dassen i huset til noen venner også. Kansje i soveposen? Husker ikke helt, men det er mulig :D På en leir, ( på toalettet ) - Kansje det var 2 leirer?

Kjenner meg også litt igjen i det der med leksene. Åsså dusjen må vi ikke glemme! :) Til og med når jeg bader hjemme.

Har til og med gjort det med 3 gutter ( ikke på likt ) I skogen også :) :-D Høres nok rart ut :D

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hmm, runker mye, men ikke på så mange forsjellige steder..

Oh, really? :!:

 

Skolen,(på toalettet), jobben (på toalettet), I skogen (Både langt inne i skogen, og rett ved utgangen :) ), pinelig, men ja. Faktisk i en barnehage ( ER IKKE PEDO! - Men har ikke peiling på hvorfor jeg gjorde det.. LOL :S ) I senga selvfølgelig :) i sofaen på rommet, I sofaen oppe, på kjøkkenet en gang også, i gangen foran et jævla speil "Hvorfor? Aner ikke! ( Høres ut som jeg er selvdigger, men nei, det er jeg iallefall ikke!! :D ) Har gjort det på dassen i huset til noen venner også. Kansje i soveposen? Husker ikke helt, men det er mulig :D På en leir, ( på toalettet ) - Kansje det var 2 leirer?

Kjenner meg også litt igjen i det der med leksene. Åsså dusjen må vi ikke glemme! :) Til og med når jeg bader hjemme.

Har til og med gjort det med 3 gutter ( ikke på likt ) I skogen også :) :-D Høres nok rart ut :D

 

Heh, ble litt "truffet" nå. Men det handler nok mer om at jeg HAR runket på desse stedene. Men at nå runker jeg nesten bare i sengen og på badet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...