chiefo Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Noen som vet når DVD-en kommer ?? Den kommer ikke. Ok April 10, 2008 » PLAY! A Video Game Symphony takes it's video game music magic to Prague for a live concert recording. For the first time in Prague PLAY! will be performed at the Rudolfinum on Wednesday, April 23, 2008 at 5 pm (Rehearsal) and 8 pm (Recording). The show will be recorded and a CD/ DVD will be released in the near future. Jeg siktet til konserten på Electroworld som de filmet, som etter planen skulle komme ut på DVD - men nei.
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Noen som vet når DVD-en kommer ?? Den kommer ikke. Ok April 10, 2008 » PLAY! A Video Game Symphony takes it's video game music magic to Prague for a live concert recording. For the first time in Prague PLAY! will be performed at the Rudolfinum on Wednesday, April 23, 2008 at 5 pm (Rehearsal) and 8 pm (Recording). The show will be recorded and a CD/ DVD will be released in the near future. Jeg siktet til konserten på Electroworld som de filmet, som etter planen skulle komme ut på DVD - men nei. skal vedde for at hvid det hadde blitt i opraen i 2008, så hadde det vært like fullstappa som på åpningen av opraen, det vært så sykt masse folk der (nerder )!
Mythril Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (endret) Det blir visst ny konsert i 2009: http://www.play-symphony.com/news.php?full=100 Woohoo! PS: Linken til billettservice på den siden virker ikke, her er en link som virker: http://www.billettservice.no/html/artist.h...O+GAME+SYMPHONY Endret 11. november 2008 av Mythril
Jikla Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Synnst at folket på gamer.no som skal på konserten skal gå på tur i den lokale puben etterpå og ta ett par pils og feire etterpå (dersom du er 18+). Kommer selv til å reise ned (alene ) Og har sannsynligvis fri den helgen så jeg kan feste litt eller rangle den kvelden.
Kenichi-san Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 *bestille i morgen* 2007 var helt rått da (- sitteplassene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå