Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli en god kysser?

Gjest LeeeEEEIF

Anbefalte innlegg

Gjest LeeeEEEIF
Skrevet

Hei

Hadde mitt første tungekyss for litt siden (i fylla). Aner ikke om jeg var en god kysser eller ikke.

Åssen blir man en god kysser? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var ganske lett jeg, jeg bare kjørte på førstegangen, og fikk det til :) Lettere enn å lære seg å sykle for å si det sånn :p Bare unngå tannkræsj og biting på eventuelt tunga til dama, da har du greid det

Skrevet
Forsiktig småbiting. Rawr!

I underleppa du mener?

Ja. xD

Haha, x'en min gjorde de på meg før, det var digg!

Men når jeg prøver det på den nye dama mi, så får jeg det ikke til :blush:. Kansje hun har for små lepper ^^

Skrevet

Eg har eit spm angåande tunge. Når man har funnet ei jente (eg går på jentejakt forsatt) og man drive å klina ei stond, kjem tunga ho si fram sånn inn til munnen min, då viste ikkje eg kva eg skulle.. skal den "flyte" fritt rundt eller noko?

Er bra nybjynder på tunge, resten er eg sånn OK på

Skrevet
Eg har eit spm angåande tunge. Når man har funnet ei jente (eg går på jentejakt forsatt) og man drive å klina ei stond, kjem tunga ho si fram sånn inn til munnen min, då viste ikkje eg kva eg skulle.. skal den "flyte" fritt rundt eller noko?

Er bra nybjynder på tunge, resten er eg sånn OK på

Så lenge du unngår tannkræsj, tunga di nedi halsen hennes og at du biter på tunga hennes er det vel fritt fram

Skrevet

En ting synes jeg er viktig, og det er å unngå propell med tunga. Sånn skikkelig rotormotor, da begynner jeg hvertfall bare å le.

Skrevet

UT MED LEPPENE! Det er i hvert fall det aller mest elementære. Har aldri opplevd tannkræsj selv, men det er garantert mer eller mindre turn-off, og visstnok ganske vanlig.

Skrevet

Jeg har opplevd tannkræsj.. Både jeg og jenta hadde litt store fortenner :p Som en lengre opp sa bør man ikke rote for mye med tunga haha.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...